شناسهٔ خبر: 15079665 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قاتل پزشک اردبیلی اعدام شد

پسر جوانی که به اتهام قتل پزشک سرشناس اردبیلی به اعدام محکوم شده بود، دیروز در زندان مرکزی شهر اردبیل به دار مجازات آویخته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام‌جم،این جنایت صبح یکم مرداد سال 94 رخ داد و پزشک سرشناسی به نام اصغر پیرزاده با ضربه‌های چاقو کشته شد. در ادامه با احضار همسر مقتول به پلیس آگاهی مشخص شد، ساعت 11 روز حادثه پسر 23 ساله‌ای که با شوهرش رابطه دوستی داشته با وی تماس گرفته و قرار ملاقاتی با شوهرش گذاشته است. مرد پزشک نیز با خودرویش به ملاقات پسر جوان رفته و ساعاتی بعد در تماس پلیس با خانه‌اش متوجه قتل همسرش شده و نمی‌داند انگیزه پسر جوان از قتل شوهرش چه بوده است.

همزمان با شروع تحقیقات، ماموران به مخفیگاه متهم اعزام و متوجه شدند، او آنجا را ترک کرده است. جست‌وجو برای دستگیری وی ادامه یافت تا این‌که ساعاتی بعد مخفیگاه قاتل فراری شناسایی و او دستگیر شد.

متهم با انتقال به پلیس آگاهی استان اردبیل در بازجویی به قتل پزشک جوان اعتراف و انگیزه‌های مبهمی در ارتباط با جنایت از جمله انتقام‌گیری شخصی را عنوان کرد. مدتی بعد او در شعبه یک دادگاه کیفری استان اردبیل محاکمه و با توجه به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد و این حکم به تائید قضات دیوان عالی کشور رسید. با گذشت بیش از یک سال از وقوع این جنایت، جوان اعدامی دیروز در زندان مرکزی شهر اردبیل به دار مجازات آویخته شد.

نظر شما