شناسهٔ خبر: 15067814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

استاندار اردبیل:

خدمات به زائرین در اربعین امسال بیش از ۲ برابر خواهد شد / حل مشکل بیمه زائرین اربعین

خبرگزاری شبستان: استاندار اردبیل گفت: خدمات پشتیبانی به زائرین در اربعین امسال بیش از ۲ برابر خواهد شد و امیدواریم بیش از ۲۵ هزار زائر از موکب استان اردبیل خدمات دریافت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، مجید خدابخش، استاندار اردبیل امروز (13 شهریور) در جلسه ستاد اربعین حسینی در سالن شیخ صفی استانداری گفت: تجربیات سال گذشته در برگزاری موکب استان اردبیل امسال نیز یاری گر دستگاه های اجرایی خواهد بود و آمادگی کامل برای استقبال از زائرین روز اربعین فراهم هست.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 10 هزار نفر از موکب استان اردبیل خدمات دریافت کرده اند، تصریح کرد: خدمات پشتیبانی به زائرین در اربعین امسال بیش از 2 برابر خواهد شد و امیدواریم به بیش از 25 هزار زائر از موکب استان اردبیل خدمات دریافت کنند.

 

خدابخش با تاکید بر اینکه ستاد اربعین حسینی در سال گذشته در کمترین زمان و با سرعت زیاد خدمات ارزنده ای را به زائرین ارائه داد، اظهار داشت: امسال نیز برنامه ریزی مناسبی را از سوی دستگاه های اجرایی و ستاد شاهد هستیم و امیدواریم ایام اربعین حسینی بتوانیم خدمات مناسبی را به زائرین در مسیرهای تعیین شده ارائه دهیم.

 

این مقام مسئول با بیان این مطلب که حل مشکل بیمه زائرین اربعین از سوی ستاد به طور ویژه مدنظر قرار گیرد، یادآور شد: برنامه ریزی برای ارائه خدمات ویژه به زائرین خارجی که از استان اردبیل قصد سفر به کربلا و شرکت در مراسم اربعین حسینی را دارند، فراهم شود.

نظر شما