شناسهٔ خبر: 15066796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برنامه های متعدد بنیاد شهید خراسان رضوی ویژه گرامیداشت مقام شهدای منا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با فرا رسیدن سالروز فاجعه منا، برنامه های متعددی از جمله اعزام خانواده های این عزیزان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب است.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، عابدین عابدی مقدم در نشست ستاد گرامیداشت شهدای منا اظهار کرد: با اقدامات برنامه ریزی شده، ستادی با تاکید بر بزرگداشت ایام فاجعه منا و گرامیداشت یاد شهدای این فاجعه در قالب 7 کمیته شکل گرفته است.
وی افزود: بزرگترین کاروان اعزامی خانواده شهدای منا (والدین، همسر و فرزندان) متشکل از 300 نفر از این خانواده‌ها برای دیدار با رهبر معظم انقلاب عازم تهران می شوند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: برگزاری دعای عرفه در گلزار شهدای منا و دیدار مسئولین دستگاه‌ها با خانواده‌های شهدای منا در دهه اول ماه ذی الحجه از جمله برنامه های دیگر سالروز واقعه تاسف بار منا و نکوداشت یاد و خاطره شهدای منا است.
وی افزود: افرادی که در فاجعه منا جان به جان آفرین تسلیم کردند در بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان شهید شناحته می‌شوند و خانواده‌های شهدای منا مانند دیگر جامعه ایثارگری از خدمات مختلف بنیاد بهره‌مند می شوند که از جمله آنها می توان به خدمات درمانی که با کمک سازمان حج و زیارت ارائه می شود، اشاره کرد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: کنگره‌ای با نام این شهیدان والامقام در عرصه کشوری و بین المللی برگزار خواهد شد، در همین راستا حساسیت در برگزاری کنگره شهدای منا، همایش ها و مراسم مرتبط با آن زیاد است و بنیاد در اجرای آنها دقت بسیار دارد.
عابدی مقدم خاطرنشان کرد: ما می توانیم در خصوص محتویات برنامه‌های اجرایی از ظرفیت خانواده‌های شهدای منا نیز استفاده کنیم، بر همین اساس آنها می توانند دلنوشته ها، بیانیه و یا دیگر آثاری که دارند را در این کنگره و همایش‌ها ارائه دهند.
انتهای پیام//ی.م

نظر شما