شناسهٔ خبر: 15057756 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

در دوره‌ تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی انجام می شود؛

بررسی ویژگی های «حوزه انقلابی» از دیدگاه رهبری

حوزه/ دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی با محوریت بررسی «حوزه انقلابی» از دیدگاه مقام معظم رهبری، ویژه طلاب اهوازی، هفدهم و هجدهم شهریورماه، از سوی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی، در اهواز برگزار می‌گردد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، یازدهمین دوره از «دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی» ویژه طلاب و روحانیون از سوی مؤسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی و معاونت فرهنگی اجتماعی ناحیه مقاومت بسیج امام علی و امام حسین(ع) در اهواز برگزار می‌شود.

این دوره، در راستای آشنایی با اندیشه‌های امام خمینی(ره) و آیت الله العظمی خامنه‌ای با حضور علمای عظام و اساتید برتر حوزه و دانشگاه هفدهم و هجدهم شهریورماه جاری در مسجد شهید بهشتی اجرا می‌شود.

بنا بر این گزارش، «حوزه انقلابی» برگرفته از دیدگاه‌ها و سخنان مقام معظم رهبری، یکی از سرفصل‌های اصلی دوره‌های تخصصی گفتمان انقلاب اسلامی است که طلاب می‌توانند در آن شرکت کرده و در صورت قبولی در آزمون پایانی، گواهی پایان دوره آن را نیز، دریافت نمایند.

لازم به ذکر است، علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند با ارسال کلمه «گفتمان» به سامانه ۳۰۰۰۸۶۷۲۶۶ و یا مراجعه حضوری به دفتر مؤسسه میقات به نشانی اهواز، کوی پلیس، جنب ندامتگاه کارون، خیابان خرم، در دوره‌های مذکور شرکت نمایند.

برچسب‌ها:

نظر شما