شناسهٔ خبر: 15016862 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گشایش نمایشگاه عکس "زائر" در یاسوج

نمایشگاه آثار عکاسان حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع زیارت در حاشیه اختتامیه ششمین جشنواره رضوی در یاسوج برپا شد .

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز کهگیلویه و بویراحمد، رئیس حوزه هنری استان گفت: در این نمایشگاه آثار20 هنرمند  گشایش نمایشگاه عکس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با موضوع زیارت به نمایش گذاشته شده است.

شریف اسلامی به موضوع عکس های این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این آثار از صحن حرم مطهر امام هشتم شیعیان (ع) در مشهد مقدس و حضرت شاهچراغ(ع) در شیراز و هم چنین آداب زیارت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) عکاسی شده است .

رئیس حوزه هنری استان استقبال از این نمایشگاه را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: با رایزنی که با نهاد کتابخانه های عمومی استان صورت گرفت این نمایشگاه همزمان با اختتامیه ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج برگزار شد.

شریف اسلامی از عکس به عنوان یکی از ابزارهای مناسب برای القا پیام و نهادینه کردن فرهنگ یاد کرد و ادامه داد: آثار برتر عکاسان استان به جهت زیبایی و جذابیت های هنری، تاکنون در جشنواره ها و نمایشگاه های مهم داخلی و بین المللی به نمایش در آمده است و در آینده نیز برای آموزش علاقمندان برنامه های متعددی در حوزه عکس و عکاسی از سوی حوزه هنری استان در نظر گرفته شده است .

نظر شما