شناسهٔ خبر: 15005691 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

شریفی‌نیا حتی یک کلمه هم نگفت

فیلمبرداری فیلم «نیمکت» که محمدرضا شریفی‌نیا یکی از بازیگران آن است، امروز به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -

شریفی نیا در این اثر که نخستین فیلم سینمایی فلورا سام است، با بازیگرانی چون شقایق فراهانی، ماه چهره خلیلی، امین زندگانی، افسر اسدی، سام نوری و سیاوش طهمورث همکاری می‌کند.

بازیگر آثاری چون امام علی(ع)، دنیا، رسوایی و اخراجی‌ها همچنین به‌عنوان یکی از بازیگران فیلم «حتی یک کلمه هم نگفت» انتخاب شد که قرار است اواخر مهر کلید بخورد.

علی ژکان، کارگردان سینما که آثاری چون مادیان، سایه به سایه و عیسی می‌آید را در کارنامه دارد، با اعلام این خبر به مهر گفت: الان مشغول جذب سرمایه برای این فیلم هستیم. البته بخشی از سرمایه آن فراهم شده و اگر شرایط به همین منوال پیش برود این فیلم را اواخر مهر کلید می‌زنیم.

او افزود: ابتدا قرار بود «حتی یک کلمه نگفت» را در ایران و ترکیه فیلمبرداری کنیم، اما با توجه به اوضاع ناآرام ترکیه به احتمال زیاد کشور دیگری را جایگزین آن می‌کنیم. ما تا یک ماه دیگر صبر می‌کنیم، اگر شرایط ترکیه آرام‌تر شود همان‌جا به فیلمبرداری می‌پردازیم. در غیر این صورت به آذربایجان، گرجستان و یا ارمنستان می‌رویم. با توجه به این که در قسمتی از فیلم شخصیت اصلی به خارج از کشور می‌رود، لازم است بخش‌هایی از آن را در خارج از کشور فیلمبرداری کنیم.

ژکان با اشاره به این که فیلمبرداری این اثر در 40 جلسه انجام می‌شود، بیان کرد: تدوین را به صورت همزمان انجام خواهیم داد تا بتوانیم «حتی یک کلمه هم نگفت» را به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر برسانیم.

نظر شما