شناسهٔ خبر: 15001184 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

پشت صحنه پریا امشب پخش می شود

بازیگران ،کارگردان ،متخصصین وزارت بهداشت و تهیه کننده مجموعه تلویزیونی پریا در پشت صحنه کار از دیدگاهشان نسبت به عملکرد شان گفتند .

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه سه سیما ،اسماعیل عفیفه، تهیه کننده مجموعه 36 قسمتی پریا درباره ویژگی های این قسمت گفت:گلچینی از سکانس های برتر سریال به همراه نمایش پشت صحنه همان سکانس ،گفتگو با بازیگران اصلی این مجموعه چون لادن مستوفی و امیرحسین آرمان درباره حضورشان و نقش هایشان سخن گفتند . حسین سهیلی زاده کارگردان اثر ومن نیز به عنوان تهیه کننده کار از حضورمان در طول فیلمبرداری و مراحل مختلف پروژه صحبت کرده ایم. گزارش از نظرات مردم در سطح شهر نیز از دیگر بخش های این برنامه می باشد.
وی در همین رابطه ادامه داد:
تدوین پشت صحنه پریا به عهده تدوینگر کل سریال ، امین عابدی است . این پشت صحنه 45 دقیقه ای قرار است چهارشنبه 10 شهریور ساعت 20:45 بعد از پخش خلاصه هفته سریال که امشب ، پخش می شود ، روانه آنتن شبکه سه سیما شود .
مجموعه تلویزیونی پریا محصول گروه فیلم و سریال شبکه سه سیماست که به تهیه کنندگی اسماعیل عفیفه ،کارگردانی حسین سهیلی زاده و نویسندگی سعید فرهادی ، با قصه ای متفاوت و البته آموزشی پنهان در درام خود به جنگ ایدز رفت . پخش این مجموعه از یکشنبه 20 تیر از شبکه سه سیما آغاز شد و دوشنبه 8 شهریورماه به پایان رسید .

508502

نظر شما