شناسهٔ خبر: 14997253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزیدگان جشنواره ملی کتابخوانی رضوی در کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند

R41452/P41470

برگزیدگان استانی ششمین جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد در همایشی با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ششمین جشنواره کتابخوانی در فرهنگ رضوی  با تجلیل از کتابخوانان برتر رضوی پیش از ظهر امروز با حضور مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، مدیرکل کتابخانه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد و دیگر مسئولان استانی در سالن کتابخانه آیت‌الله ملک‌حسینی در یاسوج به کار خود پایان داد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار داشت: امسال برای نخستین بار همه استان‌های کشور متولی برگزاری جشنواره رضوی شدند که در استان ما بخش کتابخوانی برگزار شد.

زینب قربانی افزود: از حدود دو ماه پیش، ستاد برگزاری جشنواره در استان و شهرستان‌های 8گانه تشکیل و فعال شد و مردم و مسئولان اجرایی استان استقبال خوبی از این جشنواره داشته و همکاری‌های لازم را به عمل آوردند.

وی با بیان اینکه تبلیغ، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی گسترده‌ای برای برگزاری مطلوب این جشنواره انجام شد، تصریح کرد: 11 هزار و 238 نفر در دو بخش فردی و خانوادگی در این جشنواره شرکت کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در نهایت 55 نفر در دو بخش فردی و خانوادگی به عنوان نفرات برتر برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پایان این همایش، از 55 برگزیده جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کهگیلویه و بویراحمد و 8 روابط عمومی و مدیر اجرایی که در برگزاری این جشنواره همکاری کردند تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما