شناسهٔ خبر: 14982660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خبر داد؛

برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح رده‌های مقاومت بسیج

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به برگزاری مسابقه‌ کتابخوانی در سطح رده‌های بسیج گفت: در این مسابقه، جوایز از کتاب‌های موضوعی حوزه دفاع مقدس انتخاب می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع پرس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی در بازدید از نمایشگاه کتاب زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سپاه ناحیه زنجان و حوزه‌های مقاومت بسیج برنامه‌های مختلفی را در امر مطالعه و ترویج کتابخوانی اجرایی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متعددی به منظور ترویج مطالعه در بین بسیجیان اجرا می‌‌شود، گفت: همچنین در قالب طرح حلقه‌های صالحین نیز طرح مطالعه کتاب و معرفی آن اجرا و با استقبال خوبی مواجه می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقه‌های کتابخوانی در سطح رده‌های بسیج، افزود: در این مسابقات جوایز نیز از کتاب‌های موضوعی حوزه دفاع مقدس انتخاب می‌شود.

طهماسبی با تاکید بر ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب کمک شایانی به ترویج فرهنگ مطالعه می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در هر زمان فرهنگ کتاب و کتابخوانی رشد داشته فرهنگ نیز ارتقا یافته است، تصریح کرد: باید تلاش کنیم، فرهنگ مطالعه بیش از پیش در جامعه ترویج شود.

گفتنی است، نمایشگاه کتاب زنجان از دوم شهریور ماه آغاز به کار کرده و تا دهم شهریور دایر خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما