شناسهٔ خبر: 14967708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

سراب/ لازمه تغییر و تحول، تغییر در نوع دیدگاه و نگرش هاست

به مناسبت هفته دولت از کارمندان نمونه دولت شهرستان سراب تجلیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج به نقل از صدای سراب،  مهندس داوود گرشاسبی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دولت در شهرستان سراب گفت: خروج از ظلمت به نور مصداق بارزش شهیدان رجایی و باهنر است.

وی افزود: در عرض ۳ سال اخبر برای نفلین ۸۱ میلیارد تومان هزینه شده است، راه سراب بستان آبد و بیمارستان سراب پیشرفت قابل توجهی داشته است که گواه خدمات دولت هست.

فرماندار سراب: کاهش هزینه های درمان از ۷۰ درصد به شش درصد در شهر و سه درصد در روستاها را از دیگر خدمات دولت در راستای حمایت از مردم به خصوص اقشار ضعیف عنوان کرد که نمونه عینی توجه به اقتصاد مقاومتی است.

گرشاسبی افزود: در این راستا در سه سال اخیر ۳۰ میلیارد تومان یارانه فقط به سراب اختصاص یافته است.

رییس شورای اداری شهرستان سراب ارتقا جایگاه بین المللی کشور و ثبات اقتصادی را در کشور از خدمات ملموس دولت عنوان کرد.

گرشاسبی افزایش یارنه به ۲۵۰ هزار تومان را غیرقابل توجیه و غیرممکن عنوان و ابرز داشت: همه این سخنان در راستای تضعیف دولت مطلوم تدبیر و امید هست.

وی  با بیان اینکه امنیت نعمت بزرگی است خاطرنشان کرد: ایران اکنون در مرکز عملیات های تروریستی منطقه هست ولی به برکت وزارت مقتدر اطلاعات کشور قبل از هر اقدام تروریستی در کشور دشمنان نظام و اسلام در چنگال قانون قرار می گیرند که به برکت مجاهدت های غیرقابل وصف کمنامان امام زمانی هست.

گرشاسبی جنگ نیابتی در عراق و سوریه را در راستای ایجاد امنیت پایدار در کشور عنوان کرد.

فرماندار سراب در ادامه با اشاره به خدمات مرتضی اعیانی شهردار قبلی سراب خاطرنشان کرد:  لازمه پیشرفت سراب تغییر در دیدگاه هاست و نه تغییر مقطعی مسدولان و با تغییر دیدگاه می توان در سرابی که زمین های حاصل خیز و دام های بی نظیری دارد و در مسیر ۲۰ میلیون مسافر شمال هست تحول عظیم ایجاد کرد.

این مقام مسئول در پایان با گله از برخی دخالت های بی جا از سوی برخی افراد که خود پرونده های سیاهی دارند گفت: با این دیدگاه نباید انتظار تحول داشته باشیم.

گفتنی است در این مراسم گروه های هنری موسیقی و تئاتر به اجرای برنامه پرداختند.

 

DSCF7174

DSCF7175

 

DSCF7177

 

DSCF7182

 

DSCF7184

 

DSCF7187

 

DSCF7192

DSCF7197

 

DSCF7215

 

DSCF7222

 

DSCF7223

 

نظر شما