شناسهٔ خبر: 14953673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رنگرز:نگاه مسئولان بیمه رازی تکرار قهرمانی در لیگ باشگاه‌های جهان است

نمایندگی لرستان

حسن رنگرز، نگاه مسئولان بیمه رازی را تکرار عنوان قهرمانی در لیگ باشگاه‌های جهان می‌داند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا منطقه لرستان،سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان که در نشست خبری ویژه رقابت‌های لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی کشور که قرار است دهم و یازدهم شهریور به میزبانی خرم‌آباد برگزار شود، حاضر شده بود، از آمادگی کامل تیمش برای حضور در این مسابقات خبر داد و گفت: افتخار می‌کنم در خدمت کشتی لرستان و بیمه رازی هستم و امیدوارم بتوانیم دل مردم این استان را با قهرمانی در لیگ برتر امسال شاد کنیم.

وی با بیان اینکه حضور در این مسابقات و قهرمانی در آن کار بسیار سختی‌ است دلیل این صحبتش را مدعی بودن تیم‌هایی همچون سینا صنعت ایذه و بکارگیری و جذب کشتی‌گیران خارجی توسط دیگر تیم‌ها اعلام کرد.

رنگرز در خصوص اینکه حضور بیمه رازی در لرستان و تیم‌داری در رشته کشتی تنها مربوط به رقابت‌های لیگ برتر امسال است و این حضور در این استان ادامه خواهد داشت یا نه، بیان کرد: ورود اسپانسری همچون بیمه رازی در یک بازه زمانی و ماندن و نماندنش در عرصه ورزش آن هم کشتی لرستان به شرایط و عوامل متعددی بستگی دارد. اظهار نظر در این مورد کمی سخت است ولی شاید همه چیز به رقابت‌های لیگ برتر کشتی، کیفیت برگزاری، حمایت و همکاری مسئولان استان بستگی داشته باشد.

دارنده مدال طلا و برنز وزن 55 کیلوگرم رقابت‌های قهرمانی جهان در سال‌های 2001 و 2002  ادامه داد: حضور بیمه رازی در لیگ برتر و سرمایه‌گذاری میلیاردی در کشتی و بهره‌گیری و بکارگیری کشتی‌گیران بنام و جوان کشور و لرستان با عقبه درخشان در این رشته،  نقطه عطفی برای ورزش این استان به شمار می‌آید.

وی ماندگاری و ادامه فعالیت بیمه رازی در لرستان را همچنین تابع شرایط و برگزاری با کیفیت لیگ برتر کشتی دانست و با بیان اینکه برگزاری مسابقات آن هم در این سطح نیازمند هماهنگی و ایجاد زیرساخت‌های گسترده است، از پیگیری‌های رئیس هیئت کشتی استان تقدیر کرد و یادآور شد: امیدواریم شاهد برگزاری مسابقاتی پرشور و با هیجان در این دو روز به میزبانی لرستان و شهر خرم‌آباد باشیم.

نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه مسابقات لیگ برتر امسال تحت تاثیر رقابت‌های المپیک خواهد بود یا نه و این امر استقبال کشتی‌دوستان را تحت شعاع قرار خواهد داد، بیان کرد: هنوز هم مردم در حال و هوای المپیک هستند و قطعا از این مسابقات با شور و حرارت استقبال می‌کنند. به نظرم فدراسیون کشتی بهترین زمان را برای برگزاری مسابقات لیگ در نظر گرفته است.

رنگرز با تاکید بر اینکه با برنامه‌ترین تیم در لیگ برتر امسال، بیمه رازی است، اضافه کرد: ما از کشتی‌گیران خارجی استفاده نخواهیم کرد چون به کشتی‌گیران ایرانی اعتماد و اعتقاد داریم و پتانسیل آنها بالا است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی لرستان تصریح کرد: از پنج ماه پیش کارمان را شروع کردیم، پیش پرداخت‌ها به کشتی‌گیران انجام شده است و خوشبختانه فضای خوب و شرایط مساعدی برای برگزاری لیگ برتر را شاهد هستیم.

وی گفت: نگاه مسئولان بیمه رازی، تکرار عنوان قهرمانی در لیگ باشگاه‌های جهان بوده که قرار است در کشور مجارستان برگزار شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما