شناسهٔ خبر: 14952448 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه آران و بیدگل:

جهش بزرگی در دولت برای خدمت رسانی به مردم شروع شده است

آران و بیدگل، کاشان - ایرنا - امام جمعه آران و بیدگل گفت: هفته دولت امسال با سال های گذشته تفاوت های زیادی دارد و جهش و حرکت بزرگی برای خدمت رسانی به مردم شروع شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت السلام والمسلمین سید محمد موسوی عصر روز یکشنبه در دیدار محمد علی طرفه معاون عمرانی استاندار اصفهان با وی ضمن تبریک هفته دولت اظهار داشت: دولت یازدهم نقاط ضعف و قوت دارد که باید انتقادات صادقانه و منصفانه باشد و در بیان نقاط قوت، اعتدال رعایت شود.
وی با اشاره به ابراز خرسندی بازرگانان کشور از شرایط اقتصادی بوجود آمده در دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با گشایش ال سی، ارتباطات بانکی، ثبات نرخ ارز و کنترل تورم لجام گسیخته ای که در پیش وجود داشت شاهد آرامش و ثبات در بازار هستیم.
وی با اشاره به حمایت همیشگی رهبر فرزانه انقلاب از دولت یازدهم و تاکید ایشان بر همدلی وهمکاری دولت و مردم افزود: تکلیف ما روشن است که باید به تبعیت از رهبر معظم انقلاب به دولت کمک کنیم.
موسوی تصریح کرد: خوشبختانه در بخش مسکن و بهزیستی با کمک خیران شاهد کمک های زیادی به محرومان در شهرستان آران و بیدگل هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود مهم ترین مشکل مردم این شهرستان را راه های مواصلاتی برشمرد و گفت: تکمیل دو بانده شدن راه های مواصلاتی بخش مرکزی، کویرات و تکمیل جاده گرمسار و کنار گذر می تواند این شهرستان را از بن بست خارج کند.
وی با اشاره به این که مجموعه مدیران شهرستان، همدل و هماهنگ هستند تصریح کرد: امیدواریم با بررسی بیشتر توسط مدیران استانی، زمینه نزدیکی منطقه های شهرداری به هم را فراهم کنیم.
امام جمعه آران و بیدگل با انتقاد از پرداخت 160 میلیارد ریال سالانه مالیات شرکت فولاد کویر به مرکز استان خاطرنشان کرد: از مدیران استان خواهشمندیم که تدابیری اندیشیده شود تا مردم شهرستان آران و بیدگل هم از این اعتبار جهت آبادانی و پیشرفت بهره مند شوند.
فرماندار آران و بیدگل نیز در این دیدار اظهار داشت: خوشبختانه با کمک های زیادی که خیران شهرستان در حوزه های مختلف دارند نشان دادند که همواره پیشتاز در کل کشور هستند.
ابوالفضل معینی نژاد با اشاره به این که با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و رونق اقتصادی شاهد حل بسیاری از مشکلات و تکمیل طرح ها هستیم افزود: دولت یازدهم همواره به دنبال پرداختن به مسائل زیربنایی به جای شعار دادن بوده است.
وی با اشاره به بهره برداری از 53 طرح در هفته دولت با اعتبار سه هزار و 200 میلیارد ریال در آران و بیدگل افزود: با بهره برداری از تعداد دیگری از طرح ها تا پایان سال جاری، شاهد تحول عظیمی در شهرستان خواهیم بود.
7408/7472

نظر شما