مديرعامل بانک مسکن به مناسبت آغاز هفته دولت با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک ،پاسخگوي سوالات متقاضيان تسهيلات مسکن شد.
به گزارش روابط عمومي بانک مسکن، در جريان اين بازديد که ابوالقاسم رحيمي انارکي و محسن عزيزي اعضاي هيئت مديره، محمد حسن مرادي مدير امور طرح و برنامه، نادر قاسمي مدير امور اعتباري ، ساسان شيردل مدير امور فناوري اطلاعات و ارتباطات و مسعود ايزدي مدير روابط عمومي بانک مسکن نيز حضور داشتند ؛محمدهاشم بت شکن گفت:سبد فعلي تسهيلات خريد مسکن ،باعث تحريک تقاضاي مصرفي و مراجعه متقاضيان به بازار براي دريافت تسهيلات مرتبط با نيازشان شده است.
وي تصريح کرد:سوالات مردم به خوبي عزم خريداران مسکن را نشان مي دهد بنابراين در اين مقطع بانک مسکن درراستاي ماموريت محوري خود براي ايجاد رونق غير تورمي ،يک ماموريت مضاعف در حوزه اطلاع رساني و تشريح کم و کيف انواع تسهيلات خريد و ساخت مسکن را دارد تا مسير بهره برداري از اين تسهيلات براي همگان روشن و شفاف شود.
مديرعامل بانک مسکن در ادامه از استقبال تصاعدي متقاضيان تسهيلات خريد مسکن از تسهيلات صندوق يکم تحت تاثير کاهش نرخ سود اين تسهيلات خبر داد.
محمدحسن مرادي مدير امور طرح و برنامه بانک مسکن نيز درخصوص هدف از برقراري ارتباط مستقيم تلفني مديران ارشد اين بانک با مردم گفت: قطعا مديران به عنوان تصميم گيرندگان سياست هاي کلان بايد در جريان مهمترين دغدغه هاي مردم قرار گيرند که در همين راستا مديران بانک مسکن در نخستين روز از هفته دولت فرصت را غنيمت شمردند تا به صورت تلفني پاسخگوي مشتريان خود باشند.
وي با بيان اينکه بناي بانک مسکن به عنوان بانک تخصصي در بخش مسکن و ساختمان حمايت از بخش مسکن است تا شرايط متقاضيان براي احداث يا تهيه خانه تسهيل شود، گفت: از همين رو سياست اجراي رژيم پس انداز طي بيش از يکسال گذشته در دستور کار اين بانک قرار گرفت و نقطه عطف اجراي اين سياست، تاسيس حساب صندوق پس انداز مسکن يکم بود که بيشترين محور سوالات مشتريان هم پيرامون پرداخت تسهيلات است.
مسعود ايزدي مدير روابط عمومي بانک مسکن نيز با اشاره به اينکه مشتري مداري يکي از ارکان مهم اين بانک است گفت: ارتباط مستقيم مديران با مشتريان مي تواند مديران را با مهمترين دغدغه هاي مردم بيش از پيش آشنا کند.
وي درباره بيشترين سوالات مردم در تماس با مرکز ارتباط با مشتريان اين بانک گفت: بيشترين سوالات تماس گيرندگان به اين مرکز در حوزه شرايط پرداخت انواع تسهيلات مسکن اعم از “صندوق مسکن يکم” و “دريافت وام از محل خريد اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن”و “افزايش نرخ اوراق” بانک مسکن است.
به گفته ايزدي، مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن روزانه و در ساعات اداري به طور ميانگين پاسخگوي 700 تماس تلفني مشتريان هستند. اين مرکز در روزهاي کاري مردادماه پذيراي 12 هزار و 500 تماس تلفني از سوي مشتريان اين بانک بود.
علاوه بر اين، مشتريان بانک مسکن مي توانند سوالات، انتقادات و پيشنهادات خود را از طريق سامانه پست الکترونيک info@bank-maskan.ir ارسال کنند که به طور ميانگين روزانه 255 ايميل از سوي مشتريان به اين مرکز ارسال مي شود.
لازم به ذکر است، اعضاي هيئت مديره به همراه مديران امور اعتباري، امور استانها و بازاريابي، امور طرح و برنامه و امور فناوري اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن فردا چهارشنبه (سوم شهريور) نيز با حضور در مرکز ارتباط با مشتريان بانک مسکن از ساعت 10 تا 12 آماده شنيدن پيشنهادات و انتقادات مشتريان هستند.
∎