شناسهٔ خبر: 14949833 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

نیروی انتظامی در عرصه های نظم و امنیت پای کار است

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: وظایف نیروی انتظامی بسیار گسترده، ظریف، حساس و سنگین است و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در برقراری نظم و امنیت، عرصه انتخابات و پیشگیری و مقابله با معضلات اجتماعی به خوبی پای کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس مسئولین نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دولت با استاندار این استان دیدار کردند.

خادمی در این دیدار با تقدیر و تشکر از فرمانده نیروی انتظامی استان و پرسنل تلاشگر و زحمت کش این نیرو را عامل امنیت، ثبات و آرامش در استان و برای مردم دانست و تاکید کرد: همه باید درایجاد، تحقق و پایداری آسایش، نشاط  و امنیت با نیروی انتظامی همراه باشیم.
استاندار اظهار داشت: این مجموعه هم دل و همراه به رغم مشکلات، کمبودها اما با انرژی و پر توان پای کار هستند و وظایف آنها بسیار ظریف، حساس و سنگین است و همکاری با نیروی انتظامی یک وظیفه همگانی است.
وی تصریح کرد: نگاه ها و توجهات به نیروی انتظامی است و این نیرو باید تلاش کند با رفتار شایسته ضمن تامین امنیت و حفاظت از جان و مال مردم و رضایتمندی عمومی، افراد قانون گریز را به رعایت قانون ترغیب سازد.
خادمی، مهمترین حلقه اتصال مردم به نظام و حکومت را نیروی انتظامی دانست و افزود: برخورد دلسوزانه، ترحم آمیز و همراه با تکریم در عین اقتدار و عزت از جمله ویژگی های بارز در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است.
استاندار، تامین امنیت در حوزه های مختلف بویژه در زمینه اقتصاد و سرمایه گذاری را یادآور شد و گفت: نیروی انتظامی پیشانی و پیش نیاز اساسی در تحقق بسیاری از امور از جمله امنیت اقتصادی است.
خادمی تصریح کرد: برخی از جرائم خشن در این استان ریشه در فرهنگ عشیره‌ای و طایفه‌ ای داشته که با تلاش و اقتدار شایسته نیروی انتظامی و با فرهنگ سازی در حال برطرف شدن است.
وی  از سردار انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان و مجموعه همراه و پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان تقدیر و تشکر کرد.
در این آئین از سوی انصاری فرمانده نیروی انتظامی استان به دکترسیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه وبویراحمد لوح تقدیر اهداء شد.

 

نظر شما