شناسهٔ خبر: 14939472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

طرح توسعه و بازسازی اورژانس شاهین‌شهر

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت:طرح توسعه اورژانس شاهین‌شهر به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال به اجرا درآمد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا یوسفی اظهار داشت: پروژه توسعه و بازسازی اورژانس بیمارستان گلدیس شاهین شهر و همچنین واحد های آندوسکوپی، تست ورزش و نوار عصب و عضله این بیمارستان افتتاح شد.

وی بیان داشت: این پروژه با ۹۰۰ متر زیر بنا و نوسازی کامل تجهیزات با هزینه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت شهدای جوی آباد شهرستان خمینی شهر  افتتاح شد.

وی اضافه کرد: این مرکز در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع، با زیربنای ۵۵۵ مترمربع و با اعتباری بالغ بر شش میلیارد ریال (۴.۵ میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه و ۱.۵ میلیارد ریال خیرین) در دو طبقه احداث شده است.

یوسفی گفت: تجهیز مرکز خدمات جامع سلامت شهدای جوی آباد شهرستان خمینی شهر به یک واحد داروخانه از دیگر اقداماتی است که در هفته دولت انجام گرفت.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همچنین از کلنگ زنی کلینیک تخصصی پزشکان، پارکینگ اورژانس و پانسیون پزشکان خبر داد و ادامه داد: پروژه‌های این بیمارستان شامل بخش ICU با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال شامل تجهیزات و هزینه‌های عمرانی و با ۳۵۰ متر مربع مساحت، زایشگاه بازسازی شده با اعتبار سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال و با ۳۸۰ متر مربع مساحت، پانسیون پزشکان با اعتبار ۸۰۰ میلیون ریال و با ۲۰۰ متر مربع مساحت و آسانسور بیماربر بیمارستان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰  میلیون ریال افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.



انتهای پیام/م

نظر شما