شناسهٔ خبر: 14935923 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

همزمان با هفته دولت

7 پروژه مسکن مهر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: همزمان با هفته دولت هفت پروژه مسکن مهر در زنجان به بهره‌برداری می‌رسد.

صاحب‌خبر -

کلیم‌الله وثوقی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با هفته دولت چندین پروژه در حوزه مسکن به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی یک پروژه در حوزه بهسازی و عمران شهری طی هفته دولت اضافه کرد: هفت پروژه از پروژه‌های مسکن مهر اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از بهره‌برداری پروژه 140 واحدی «پرمون» خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه 160 واحدی «پردیس» نیز طی هفته دولت افتتاح می‌شود.

وثوقی با اشاره به افتتاح پروژه 115 واحدی «آرمان» افزود: پروژه 192 واحدی «سرو» نیز همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری زون B پروژه یک‌هزار و 170 واحدی خبر داد و خاطرنشان کرد: این پروژه توسط شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شمالغرب به بهره‌برداری رسیده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان از بهره‌برداری پروژه 40 واحدی سروش قیدار یاد کرد و گفت: پروژه 533 واحدی خودمالکی در شهرستان‌های زنجان و خدابنده نیز در این ایام تحویل متقاضیان خواهد شد.

 وثوقی با اشاره به طراحی و اجرای مجتمع تجاری ـ اداری و پارکینگ طبقاتی محور داودقلی ـ دلجویی اظهار کرد: این پروژه در قالب بهسازی و عمران شهری است.

انتهای پیام/73009/ط20

برچسب‌ها:

نظر شما