شناسهٔ خبر: 14935555 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مربی بدنساز تراکتورسازی در گفت‌وگو با تسنیم:

سرماخوردگی و پاره شدن پرده گوش بازیکن ربطی به بدنسازی ندارد/برخی‌ها به دنبال حاشیه‌سازی هستند

R7887/P41470

مربی بدنساز تیم تراکتورسازی با اشاره به اینکه انتقادها از بدنسازی این تیم کاملاً غیرمنطقی است، گفت: برخی‌ها دوست دارند برای تراکتورسازی حاشیه درست کنند.

صاحب‌خبر -

بیاض پورممی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در تبریز، با اشاره به  مصدومیت‌های بازیکنان تیم تراکتورسازی و انتقادات نسبت به بدنسازی این تیم، اظهار داشت: تیم ما هیچ مشکلی ندارد و در حال حاضر بدون باخت در 4 دیدار ابتدایی، با قرار گرفتن در رده دوم جدول رده‌بندی جزو یکی از بهترین تیم‌های ایران هستیم، اما برخی‌ها دوست دارند برای تراکتورسازی حاشیه درست کنند.

وی افزود: پیش از دیدار مقابل ماشین‌سازی 3 تن از بازیکنان ما سرما خوردند یا در همین دیدار، پرده گوش ایران پوریان پاره شد که این موضوعات ربطی به بدنسازی تیم ندارد و ما روی گوش بازیکن بدنسازی نمی‌کنیم که پس از مصدومیت از این ناحیه، آن را به بدنسازی تیم نسبت دهیم. 

مربی بدنساز تراکتورسازی تبریز، با اشاره به اینکه زمانی که بازیکن حریف با آرنج خود به‌صورت بازیکن ما می‌کوبد، این دیگر به بدنسازی تیم مربوط نمی‌شود، گفت: مهدی شریفی پیش از آمدن به تبریز دچار مصدومیت شده بود و مشکل پای محسن بنگر نیز در حال حاضر به‌طور کامل برطرف شده و او مشکلی برای بازی با پرسپولیس ندارد.

وی افزود: سرماخوردگی یا حتی پاره شدن پرده گوش بازیکن مصدومیت، به‌حساب نمی‌آید و ما هیچ بازیکن مصدومی نداریم و همیشه نشان داده‌ایم که تیممان از لحاظ قدرت بدنی از سایر تیم‌ها برتر است.

پورممی با تاکید بر اینکه  تیم ما روبه‌جلو حرکت می‌کند، تصریح کرد: مصدومیت در فوتبال عادی است اما برخی‌ها بدون اینکه از شرایط تیم اطلاعی داشته باشند، اظهار نظرات عجیبی را مطرح می‌کنند.

وی ادامه داد: ما هم ازلحاظ بدنی عملکرد خوبی داشتیه ایم و در حال حاضر نیز تک‌تک بازیکنان و کادر فنی با تمام توان خود برای رساندن تراکتور به قهرمانی تلاش می‌کنند.

مربی بدنساز تیم تراکتورسازی با انتقاد از بزرگ‌نمایی برخی رسانه‌ها از مصدومیت بازیکنان این تیم تصریح کرد: به کسانی که دوست ندارند موفقیت‌های تراکتور را ببینند این پیام را می‌دهم که هیچ‌وقت برای تراکتورسازی حاشیه درست کنند چون مردم پشت این تیم ایستاده‌اند.

وی افزود: تراکتورسازی متعلق به مردم است و ما هم سرباز این تیم هستیم که از جان‌ودل برای رساندن این تیم به قهرمانی تلاش خواهیم کرد.

پورممی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تمریناتمان را به‌صورت فشرده و منظم برای دیدار مقابل پرسپولیس انجام می‌دهیم و هیچ مشکلی برای این دیدار نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما