شناسهٔ خبر: 14933333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پل مجاور شهرک صنوف قاضی خرم آباد به نام خبرنگار شهید علیرضا حیدریان مزین می شود

خرم آباد – ایرنا - کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد با درخواست مادر شهیدان علیرضا و غلامرضا حیدریان برای نامگذاری پل مجاور شهرک صنوف قاضی خرم آباد به نام این شهدای والا مقام موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، رستم کوشکی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری روز شنبه در آخرین جلسه این کمیسیون در سال سوم فعالیت شورای شهر خرم آباد افزود: با توجه به درخواست مادر شهید علیرضا حیدریان در روز خبرنگار برای نامگذاری یکی از معابر عمومی شهر خرم آباد به نام این شهید والا مقام و قول مساعد شهردار، با هماهنگی به عمل آمده با مادر این شهید پل مجاور شهرک صنوف قاضی خرم آباد به نام شهیدان علی رضا و غلامرضا حیدریان نامگذاری می شود.
وی افزود: شهرک صنوف قاضی جزو محدوده شهر خرم آباد محسوب می شود بنابراین مانعی برای نامگذاری پل مجاور ای شهرک به نام شهیدان غلامرضا و علیرضا حیدریان وجود ندارد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و زیست شهری شورای شهر خرم آباد گفت: موسسه فرهنگی مبشر صبح در اقدامی ارزشمند 60 تابلوی منقش به تصویر شهدا را تهیه کرده که در سطح شهر خرم آباد نصب می شوند.
کوشکی به رضایت نسبی شورای شهر خرم آباد از عملکرد کمیسیون فرهنگی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با انتخاب هیات رئیسه جدید شورای شهر خرم آباد و انتخاب روسای کمیسیون های تخصصی کمیسون فرهنگی بتواند روند قابل خود را در دور جدید نیز ادامه دهد.
گفتنی است؛ در این جلسه بر اساس پیشنهاد فرماندار خرم آباد و مدیر کل حج و زیارت لرستان با نامگذاری میدان در دست ساخت مجاور بلوار حج به نام شهدای منا موافقت شد. همچنین نامگذاری تقاطع غیر همسطح بهارستان به نام شهید زنده سید نورخدا موسوی جانباز بالای 70 درصد از دیگر نامه های قرائت شده در این جلسه بود که با علت نامگذاری این طرح به نام یکی دیگر از شهدا با آن موافقت نشد.
7266/6001

نظر شما