شناسهٔ خبر: 14930417 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: کافه‌سینما | لینک خبر

در آستانه اکران "فروشنده"، رییس کمیسیون فرهنگی مجلس اعلام کرد که این فیلم، بدون اصلاحات امکان نمایش ندارد+ آخرین صحبت‌های پخش کننده فیلم+ قیمت متفاوت بلیت

حجت‌الاسلام نصراله پژمانفر گفت اکران فیلم ˝فروشنده˝ منوط به اعمال اصلاحات شورای پروانه نمایش است.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش هنرآنلاین، رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اظهار نظرها پیرامون فیلم "فروشنده" گفت: به واسطه نگرانی‌هایی که درباره فیلم فروشنده از سوی تعداد زیادی از افراد شنیده بودم، مسئله را با یکی از اعضای شورای پروانه نمایش مطرح کردم و در این مورد از او توضیح خواستم.

حجت الاسلام نصراله پژمانفر گفت: این عضو شورای پروانه نمایش با تأیید اشکالات فیلم به بنده اعلام کرد، ما به ارشاد برای این فیلم اصلاحاتی داده‌ایم و اعلام کرده‌ایم اگر اصلاحات انجام نشود، فیلم قابل نمایش نیست.

پژمانفر در پاسخ به این سؤال که "فروشنده" دارای پروانه نمایش است گفت: من هم این خبر را شنیده‌ام، اما طبعاً اگر اصلاحات مورد نظر شورا اعمال نشود صدور پروانه نمایش بی معناست.

از سوی دیگر علی سرتیپی، پخش کننده فیلم اصغر فرهادی در ایران، از آماده شدن سینماها برای اکران عمومی فیلم «فروشنده» خبر داد.

به گزارش سینماسینما علی سرتیپی در خصوص آخرین وضعیت اکران این فیلم گفت: سینماهای تهران و شهرستان ها برای اکران این فیلم آماده شدند و طبق برنامه ریزی های انجام شده این فیلم از تاریخ دهم شهریور ماه به صورت گسترده اکران خواهد شد. مواد تبلیغی فیلم اعم از آنوس و پوستر و... آماده شد و به سالن های های سینما ارائه شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم اصغر فرهادی در اکران عمومی، سینماهای حوزه هنری را در اختیار دارد؟ عنوان کرد: تا کنون که مشکلی برای اکران وجود ندارد و فیلم از دهم شهریور سینماهای حوزه هنری را هم در اختیار دارد.

همچنین سینما خبر داده که قیمت بلیت‌های فیلم فروشنده، در پیش فروش اینترنتی، دو هزار تومان بالاتر از قیمت بلیت‌های دیگر فیلم‌ها تعیین شده است.

نظر شما