شناسهٔ خبر: 14924053 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هدف‌واقتصاد | لینک خبر

اخبار

صاحب‌خبر -

پروژه هاي گازرساني به 48 روستاي کردستان

به بهره برداري مي رسند

مديرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت : همزمان با هفته دولت امسال، 48 پروژه گازرساني به بخش روستايي استان کردستان افتتاح مي شود و با بهره برداري از اين پروژه ها ضريب نفوذ گاز در اين بخش افزايش مي يابد.سيد امير رضوي، در گفتگو با شانا اظهار کرد: با بهره برداري از 48 پروژه گازرساني روستايي در هفته دولت، تعداد روستاهاي پيوسته به شبکه گاز استان کردستان از مرز يکهزار عبور خواهد کرد و براين اساس نفوذ گاز در جمعيت روستايي اين استان با افزايش چشمگيري روبرو شده و از ميانگين کشوري بالاتر خواهد رفت. مديرعامل شرکت گاز استان کردستان افزود: براي تکميل و بهره برداري از اين پروژه ها، 168 هزار ميليون ريال اعتبار، هزينه شده است و در مجموع با گازرساني به اين 48 روستا، دو هزار و 959 خانوار از مزاياي گاز طبيعي بهره‌مند مي‌شوند. به گفته وي، براي اجراي اين طرحها 217 کيلومتر شبکه با 16 ميليارد و 800 ميليون تومان هزينه، اجرا شده و در مجموع يکهزار و 829 انشعاب نيز نصب شده است.