شناسهٔ خبر: 14922641 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت صورت گرفت

بهره‌برداری از 3 واحد صنعتی در استان قم

سه واحد صنعتی و تولیدی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استان قم به بهره‌برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمدرضا نعمت‌زاده صبح امروز در سفر به استان قم ضمن بازدید از چندین واحد صنعتی در این شهر، سه واحد تولیدی و صنعتی را افتتاح کرد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت در نخستین دقایق حضور در استان ضمن حضور در شهرک صنعتی شکوهیه، شرکت کویر کارتن اتحاد را افتتاح و از بخش‌های مختلف آن بازدید کرد.

شرکت کویر کارتن اتحاد فعالیت خود را با 90 میلیارد ریال سرمایه اولیه آغاز کرده و ضمن اشتغال زایی برای بیش از 70 نفر به تولید انواع کارتن می‌پردازد.

همچنین در ادامه برنامه‌های نعمت‌زاده، واحد صنعتی البرز فیلم در شهرک صنعتی شکوهیه فعالیت خود را آغاز کرد. این واحد صنعتی و تولیدی نیز فعالیت خود را با 97 میلیارد ریال سرمایه گذاری اولیه آغاز کرده و با فعالیت آن برای بیش از 18 نفر اشتغال زایی شده است.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در شهرک صنعتی محمودآباد قم، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف واحد تولیدی صنعتی پاکشوما؛ فاز جدید تولیدات این شرکت شامل لوازم خانگی تصویری و قطعات پلاستیکی لوازم خانگی را افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما در حاشیه این بازدید با اشاره به تولیدات این واحد تولیدی صنعتی اظهار کرد: شرکت پاکشوما با 40 سال سابقه فاز جدید فعالیت‌های خود را با 650 میلیارد ریال سرمایه گذاری در راستای تولید لوازم خانگی تصویری و قطعات پلاستیکی آغاز کرده است.

در حال حاضر 744 نفر در 5 خط تولیدی واحد صنعتی پاکشوما و 2 هزار نفر در شبکه خدمات پس از فروش این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

برنامه بعدی وزیر صنعت، معدن و تجارت بازدید از شرکت‌های تولیدی صنعتی عطرین نخ و شیرآلات بلندا بود.

شرکت تولیدی صنعتی عطرین نخ بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده و تابندگی نخ‌های فیلامنت در کشور است که از اواخر سال 93 فعالیت خود را آغاز کرده است. از ظریف‌ترین نمرات نخ تا حجیم‌ترین نمرات آن در این شرکت تولید می‌شود.

شرکت شیرآلات اتوماتیک بلندا نیز تولیدکننده محصولات چشمی و اتوماتیک در مصرف آب است که فعالیت خود را از سال 74 آغاز کرده و تنها شرکتی است که استاندارد تولید محصولات الکترونیکی را دریافت کرده است. طراحی تمام مدارها و تجهیزات تولیدی این شرکت در داخل کشور انجام شده است و محصولات آن با توجه به وجود بحران آب در کشور می‌تواند بسیار مفید واقع شود چون سیستم محصولات تولیدی این شرکت به گونه‌ای است که مصرف آب را کاهش داده و موجب صرفه جویی در مصرف آب می‌شود.

انتهای پیام/2258/و30

نظر شما