شناسهٔ خبر: 14918629 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

پایان هفته‌ی دوم رقابت‌های لیگ دسته اول آران و بیدگل؛

درگیری‌های پراکنده در زمین مسابقه/ توقف مدعیان در ایستگاه دوم

هفته دوم لیگ فوتبال دسته اول آران و بیدگل در حالی پایان یافت که در جریان بازی‌های آن درگیری‌های پراکنده در چند بازی حاشیه‌هایی پررنگ به جای گذاشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن، هفته دوم لیگ فوتبال دسته اول شهرستان آران و بیدگل پایان یافت. در این هفته که از یکشنبه گذشته (۳۱ مردادماه) با دیدار نهضت بیدگل و فجر آغاز شده بود، درگیری‌های پراکنده در حین و بعد از چند بازی حاشیه‌هایی پررنگ به جای گذاشت.

دومین تساوی در دومین هفته

فجر که فصل گذشته به عنوان رکورددار تساوی شناخته شد، این فصل نیز اسب تساوی را زین کرده است. این تیم در حالی در عدد دو با نهضت به تساوی رسید که دو بار پیش افتاد، ولی نتوانست برتری خود را حفظ کند.

در این بازی پر برخورد که داور ۱۰ بار دست به جیب شد، دو بازیکن تیم فجر و یک بازیکن نهضت از زمین مسابقه اخراج شدند. همچنین بعد از پایان بازی نیز بازیکنان و کادر فنی دو تیم به مشاجره با داور پرداختند.

پیروزی خوب برای هما آران

هما آران که لیگ امسال را با شکست مقابل قهرمان فصل پیش آغاز کرد، در دومین گام پیروزی دلچسبی را مقابل شاهین بیدگل به دست آورد. این بازی تا اواسط نیمه‌ی دوم کم افت و خیز بود و بدون گل دنبال می‌شد. اما گل حمزه بیابانی در دقیقه ی ۶۱ موتور گل زنی هما آران را روشن کرد و در نهایت نتیجه‌ی بازی سه بر صفر به سود این تیم رقم خورد. علی اصغر کاظمی در دقیقه‌ی ۸۰ زننده ی دومین گل هما آران لقب گرفت و سومین گل این تیم با اشتباه مدافع حریف در دقیقه‌ی ۹۶ به ثمر رسید.

توقف مدعی نوظهور

استعدادهای درخشان ویگل که با پیروزی قاطع هفته‌ی گذشته مقابل شاهد در حد و اندازه‌های یک مدعی ظاهر شده بود، این هفته نتوانست از پس عقاب برآید.

ویگل ابتدا در دقیقه‌ی ۳۵ با گل محمد طاهری پیش افتاد اما نتوانست تا پایان نیمه‌ی اول برتری خود را حفظ کند و در دقیقه‌ی ۴۱ با ضربه‌ی احسان مرادی دروازه‌ی خود را باز شده دید.

حساسیت و حاشیه

سومین دیدار هفته‌ی دوم لیگ آران و بیدگل سه شنبه دوم شهریورماه بین دو تیم همیشه مدعی شهدای دهنو و پهلوان کویر آغاز شد. حساسیت این دیدار سبب شد دو تیم با احتیاط بازی کنند و در پایان توپی از خط دروازه‌های عبور نکند.

در پایان این بازی پر برخورد درگیری‌هایی بین بازیکنان رخ داد که داور بازی را مجبور به اخراج سه تن از آنان کرد.

شاهد، برنده جدال بازنده‌ها

شاهد و متحد کویر در حالی به مصاف هم رفتند که هفته‌ی گذشته طعم تلخ شکست را چشیده بودند و دوست نداشتند در دومین دیدار خود نیز مغلوب شوند. شاهد که هفته‌ی گذشته شکست سنگینی را مقابل استعدادهای درخشان ویگل متحمل شده بود، این هفته بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در پایان با نتیجه‍‌ی ۴ بر صفر پیروز مسابقه شود.

در این بازی که امیرعباس آزادپور به کمک مرتضی محمدپور و حسین نجاری قضاوت آن را عهده دار بودند، ماشاءالله پاسبانزاده (دو گل)، احسان زارع و مصطفی مساح گل زنی کردند.

***

با کسب این نتایج و در پایان هفته نخست لیگ دسته اول فوتبال شهرستان آران و بیدگل جدول رده بندی بدین شکل است:

jadval lig 2

بازی‌های هفته ی آینده نیز به این شرح خواهد بود:

فجر – هما آران/ یکشنبه، ۷ شهریور

استعدادهای درخشان ویگل – نهضت/ دوشنبه، ۸ شهریور

شهدای دهنو – شاهین/ سه شنبه، ۹ شهریور

متحد   – عقاب/ چهارشنبه، ۱۰ شهریور

شاهد  – پهلوان کویر/ پنجشنبه، ۱۱ شهریور

تمامی بازی‌های این هفته از سال ۱۷:۳۰ آغاز خواهد شد.

انتهای  پیام/

نظر شما