شناسهٔ خبر: 14909210 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

شرکت های بیمه۵۰میلیارد تومان به بیمارستان های سمنان بدهکارند

دامغان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه بیمه ها۵۰ میلیارد تومان به بیمارستان های تحت پوشش این دانشگاه بدهکارند، گفت: این مبلغ می تواند کمک شایانی به تجهیز بخش درمان استان کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شادنوش شامگاه آدینه در آیین تقدیر و تجلیل از پزشکان و داروسازان نمونه و پیشکسوت دامغان به میزبانی تالار همایش های دانشگاه این شهرستان، با بیان اینکه در سال جاری۲۵ میلیارد تومان برای تجهیز بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان اختصاص پیدا کرد، ابراز داشت: با تلاش های صورت گرفته و جذب نیرو به زودی دو بخش غیر فعال بیمارستان ولایت دامغان آماده بهره برداری خواهد شد تا بتوانیم در ارائه خدمات درمانی به مردم این شهرستان موفق عمل کنیم.

وی اضافه کرد: نخستین مرکز تصویر برداری غیر دولتی ام ار آی بیمارستان ولایت دامغان نیز با کمک هشت میلیارد و ۵۰۰میلیون تومانی خیر دامغانی احداث و به صورت آزمایشی و با تامین نیروی انسانی متخصص آماده خدمت به بیماران اورژانسی خدمات ارائه می کند.

رتبه ممتاز بیمارستان ولایت دامغان در کشور

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان درباره بیمارستان ولایت دامغان و تجهیزات مربوط به آن، توضیح داد: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این بیمارستان در اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت بین۵۸۰ بیمارستان دولتی و تحت پوشش این وزارتخانه رتبه اول کشوری را به دست آورده است.

شادنوش افزود: طبق ارزیابی های صورت گرفته، طرح تحول در نظام سلامت رضایت ۸۶.۳ درصد مردم سمنان را به همراه داشته است.

وی بیان داشت: امیدواریم بتوانیم بدهکاری هشت ماهه خود به پزشکان در قالب طرح تحول نظام سلامت تحت پوشش این دانشگاه را هرچه زودتر پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان همچنین گفت: طرح تحول نظام سلامت از طرح هایی بود که مورد تایید رهبر معظم انقلاب است و از اجرای این طرح حمایت های خوبی داشتند و این طرح با حمایت های معظم له و مسئولان ارشد کشوری راه برگشتی ندارد و نخواهد داشت و با قوت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت.  

در این آیین از پزشکان و داروسازان نمونه، نخبه و پیشکسوت دامغان تجلیل به عمل آمد.  

نظر شما