شناسهٔ خبر: 14902336 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

«مسند مستانگی» افتتاح شد

71378

آیین افتتاحیه تازه‌ترین آثار خوشنویسی جواد بختیاری با حضور اساتید و علاقه‌مندان به هنر در نمایشگاه «مسند مستانگی» برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه «مسند مستانگی»، این نمایشگاه چهارم شهریورماه در گالری «نقش و خط» افتتاح شد و دربردارنده ۳۵ اثر خوشنویسی نستعلیق است که تمام آثار که عمدتا به هفت‌ ماه اخیر متعلق هستند، برای اولین‌بار رونمایی شده‌اند.

ترکیب‌بندی‌های خاص و تنوع قلم، از ویژگی‌های اصلی آثار بختیاری در این نمایشگاه است.

در این نمایشگاه اساتیدی مانند غلامحسین امیرخانی، اسرافیل شیرچی، محمد حیدری، داوود نیکنام، علی شیرازی، امیراحمد فلسفی از آثار به‌نمایش گذاشته‌شده دیدن کردند. همچنین چهره‌هایی مانند فاضل جمشیدی - خواننده سابق ارکستر ملی -، سهیل محمودی - شاعر - و حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مبلغی - از اعضای شورای خبرگان رهبری - در این نمایشگاه حضور داشتند.

یکی دیگر از ویژگی‌های این نمایشگاه در روز افتتاحیه، حضور هنرآموزان خوشنویسی بود که سعی می‌کردند در حاشیه نمایشگاه، نمونه آثار خود را به اساتید حاضر در مراسم نشان دهند و از دیدگاه آن‌ها بهره‌ ببرند.

نکته قابل توجه دیگر درباره آثار این نمایشگاه آن است که بختیاری در آن‌ها از مرکب‌های قدیمی که از پوست گردو ساخته می‌شود، استفاده کرده است و کاغذها نیز با کمترین اسید فرآوری شده‌اند.

نمایشگاه «مسند مستانگی» هر روز تا ۱۵ شهریورماه از سات ۱۰ تا ۲۰ در گالری «نقش و خط» برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن آثار به محل نمایشگاه واقع در تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان روشنایی، شماره ۱۲ مراجعه کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما