شناسهٔ خبر: 14889211 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

توضیحات اریک هشبرگ در مورد نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare

در پاییز امسال شاهد عرضه جدیدترین بازی از سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare خواهیم بود اما نسخه خاصی از این بازی به همراه نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه خواهد شد که شامل کمپین کامل آن و ۱۰ نقشه در بخش چند نفره خواهد بود.

صاحب‌خبر -
توضیحات اریک هشبرگ در مورد نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare

در پاییز امسال شاهد عرضه جدیدترین بازی از سری Call of Duty یعنی Infinite Warfare خواهیم بود اما نسخه خاصی از این بازی به همراه نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare عرضه خواهد شد که شامل کمپین کامل آن و ۱۰ نقشه در بخش چند نفره خواهد بود.

اخیراً اریک هشبرگ به عنوان مدیر عامل شرکت اکتیویژن در مورد ساخت نسخه بازسازی شده بازی Call of Duty 4: Modern Warfare صحبت کرده است و اعلام کرده است که شهرت بازی Call of Duty 4 به این معنی خواهد بود که نسخه بازسازی شده آن نیاز به توجه و دقت بالایی خواهد داشت.

در صحبت با VentureBeat آقای هشبرگ توضیح داد که پروژه ساخت نسخه بازسازی شده Modern Warfare یک پروژه بلند پروازانه است و یک پاداش با ارزش برای نسخه ویژه یک بازی Call of Duty خواهد بود. در حالیکه نسخه‌های قبلی سری بازی Call of Duty با یک نسخه کلکسیونی عرضه می‌شدند که شامل آیتم‌هایی در دنیای واقعی بودند، بازی Infinite Warfare شامل یک بازی کاملاً جداگانه می‌باشد.

آقای هشبرگ گفت:

این بزرگترین پاداش ما تاکنون بوده است، یکی از با ارزش‌ترین پاداش‌ها. ما پیش از این نسخه‌های کلکسیونی را ارائه می‌کردیم که دارای موارد نوآورانه‌ای بوده‌اند اما این پاداش جای پاداشی نظیر عینک دید در شب یا دوربین GoPro یا Juggernaut refrigerators را در اتاق شما خواهد گرفت. امسال ما یک نسخه بازسازی شده یکی از بهترین و زیباترین بازی‌هایمان در تاریخ را به شما پیشنهاد کرده‌ایم.

با آنکه پروژه ساخت این نسخه بازسازی شده یک کار بلند پروازانه است، مسلماً تلاش بسیاری را نیز طلب می‌کند. سایت VentureBeat به این موضوع اشاره کرد که بنظر می‌رسد سازنده بازی Infinity Ward از یک دوره ساخت سه ساله بهره برده است. سازندگان مرسوم سری بازی‌های Call Of Duty استودیوهای تری‌آرک، اسلجهمر و اینفینیتی وارد هستند که هر سال یکی از آنها اقدام به ساخت بازی جدیدی از سری بازی Call Of Duty می‌کند و می‌توان گفت که تا رسیدن نوبت به هر یک از آنها، تقریباً سه سال زمان کار برروی بازی خود را خواهند داشت.

هشبرگ تایید کرد که طولانی شدن دوره کار برروی نسخه بازسازی شده بازی Modern Warfare در حالی بوده است که منجر به ساخت حالت زامبی برای بازی Infinite Warfare شده است، او گفت:

مطمئناً ما هرگز یک حالت زامبی را در نسخه کلکسیونی مشابه در کنار یک نسخه بازسازی شده Modern Warfare پیشنهاد نمی‌کردیم اما طولانی شدن زمان ساخت و داشتن زمان اضافه منجر به این کار شده است.

او حرف خود را با توضیح این موضوع ادامه داد که چه ارتباطی میان محبوبیت بازی Modern Warfare و نیاز به توجه بیشتر از سوی اکتیویژن و اینفینیتی وارد در ساخت نسخه بازسازی شده آن وجود دارد. او گفت:

وقتی صحبت از بازی مثل Modern Warfare به میان کشیده می‌شود، نمی‌توانید به سادگی در مورد ساخت نسخه بازسازی شده آن صحبت کنید. این یکی از آن بازی‌هایی است که نام آن به گونه‌ای برروی کوه راشمور حک شده است. ما برای هر پیکسل آن باید عرق بریزیم و این کاری است که شامل تیم آن می‌شود.

بازی Call of Duty: Infinite Warfare در تاریخ ۴ نوامبر (۱۴ آبان ماه) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد و خرید نسخه ویژه آن به قیمت ۸۰ دلار دسترسی شما به نسخه بازسازی شده Modern Warfare را فراهم خواهد کرد.

نظر شما