شناسهٔ خبر: 14378160 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسنیم از تاریخچه دیدارهای سپاهان و نفت گزارش می‌دهد

سپاهان به‌دنبال ثبت چهارمین پیروزی در خانه نفت/ رکورد ۲ برابری طلایی‌پوشان در بردهای رو در رو

تیم فوتبال سپاهان در شرایطی به دیدار نفت می‌رود که تعداد بردهایش در بازی‌های مستقیم ۲ برابر تیم حریف بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، نفت تهران و سپاهان در حالی برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته دوم لیگ هستند که هر 2 تیم در سال گذشته حال و روز آنچنان خوبی نداشتند و این موضوع سبب شد تا شانسی برای رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پیدا نکنند.

البته نکته مهم بازی این هفته در رنگ پیراهن دو تیم خلاصه می‌شود که در سال‌های گذشته نفتی‌ها به عنوان یک تیم زردپوش به دیدار سپاهان می‌آمدند و به همین خاطر اصفهانی‌ها مجبور به استفاده از پیراهن دوم بودند اما این بار نفت تهران پیراهن اصلی خودش را به رنگ قرمز تغییر داده و در نتیجه سپاهان می‌تواند با همان پیراهن زرد همیشگی در مقابل نفت به میدان برود.

اما در تاریخچه رقابت‌های مستقیم 2 تیم 12 بازی در جریان مسابقات لیگ به ثبت رسیده که سپاهان عملکردی بسیار خوب از خودش به جا گذاشته و در 7 بازی نفت تهران را شکست داده است و جالب اینجاست که 3 برد سپاهان در خانه نفت تهران به ثبت رسیده است. 3 مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده و نفت هم در دو مسابقه سپاهان را شکست داده است.

البته بازی‌های این 2 تیم بیشتر مواقع غیرقابل پیش‌بینی بوده و امکان رقم خوردن هر نتیجه‌ای در آن وجود دارد. در بازی‌های مستقیم 2 تیم 17 گل برای سپاهان به ثبت رسیده و نفت هم 12 گل به ثمر رسانده است.

در فصل گذشته و در جریان هفته 27 لیگ سپاهان و نفت در نبردی برای فرار از سقوط و کسب سهمیه به دیدار یکدیگر رفتند که سپاهان با تک گل دقایق پایانی امین منوچهری موفق شد نفت را با شکست روبرو کند.

تاریخچه بازی‌های سپاهان و نفت تهران در لیگ برتر

دهمین دوره لیگ برتر

نفت تهران 0- سپاهان 0
سپاهان 2- نفت تهران 0

یازدهمین دوره لیگ برتر

سپاهان 0- نفت تهران 1
نفت تهران 0- سپاهان 1

دوازدهمین دوره لیگ برتر

نفت تهران 3- سپاهان 4
سپاهان 3- نفت تهران 1

سیزدهمین دوره لیگ برتر

نفت تهران 2- سپاهان 2
سپاهان 1– نفت تهران 0

چهاردهمین دوره لیگ برتر

نفت تهران3- سپاهان 0
سپاهان 1- نفت تهران 1

پانزدهمین دوره لیگ برتر
سپاهان 2-  نفت تهران 1
نفت تهران 0- سپاهان 1

انتهای پیام/

نظر شما