شناسهٔ خبر: 14170408 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

تونل های حماس کابوسی برای صهیونیست ها+عکس

سرویس بین الملل - رژیم صهیونیستی که بارها از قدرت نیروهای مقاومت در جنوب لبنان و غزه ضربه های شدیدی را متحمل شده است ۲ سال پیش در چنین روزهایی به بهانه ربایش و قتل سه صهیونیست نوار غزه را هدف حملات شد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری موج به نقل از روزنامه یدیعودت آحارونوت، تونل های گردان شهید عزالدین قسام ( شاخه نظامی حماس) از مهمترین و اساسی ترین اسرار نظامی جنبش مقاومت اسلامی است.
این روزنامه همچنین اذعان کرد که سران صهیونیستی به ناکامی خود در کشف و انهدام این تونل ها اعتراف کرده اند.

 

hamas3
صهیونیست ها در عملیاتی که تیغه حفاظتی و مقاومت آنران بنیاد استوار خواند به غزه یورش بردند ولی با ایستادگی مثال زدنی نیروهای جوان فلسطینی قرار گرفتند.
در همین حال مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد که گردان های شهید عزالدین قسام نمایشگاهی را در محله الشجاعیه شهر غزه برپا کردند.
گردان های قسام در این نمایشگاه تعدادی از سلاح هایی را که ارتش اسرائیل از آنها در جریان این جنگ استفاده کرده بود در معرض دید عموم قرار دادند.
این گردان ها همچنین چندین سکوی پرتاب موشک و چندین ماکت از تونل های عملیاتی خود را به نمایش گذاشتند.

 

missile
در این نمایشگاه تمامی جنگ افزارهایی را که نیروهای قسام در جریان جنگ ۵۱ روزه غزه به غنیمت گرفته بودند، قابل مشاهده است.این نمایشگاه قدرت و اقتدار مقاومت فلسطین و در راس آنها گردان های قسام را به تصویر می کشد.

///** انتهای خبر **///

نظر شما