شناسهٔ خبر: 14124899 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

توفیقی: نمی‌توانیم یکجا ۸۰۰ میلیون به طالب‌لو بدهیم

استقلال ۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد

ورزش

صاحب‌خبر -
ورزش سه: پندار توفیقی مسئول نقل و انتقالات و معاون اقتصادی باشگاه استقلال در این زمینه به همشهری ورزشی گفت: طالب‌لو بایت 5 سال پیش حدود 270 میلیون تومان از استقلال طلب دارد و زمانی هم که دوباره به استقلال آمد یک قرارداد دو و نیم ساله امضا کرد. او در حال حاضر حدود 800 میلیون تومان از استقلال می‌خواهد ولی طبیعی است که باشگاه نمی‌تواند یکجا این مبلغ را به او بدهد. هیچ باشگاهی نمی‌تواند چنین مبلغی را یکجا به بازیکن بدهد.
 
او ادامه می‌دهد: ما برای او دو حواله خودرو گرفتیم که در مجموع 90 میلیون می‌شود و در تلاش هستیم که دو حواله دیگر  هم بگیریم تا او حداقل بخشی از طلبش را از محل درآمدهای باشگاه استقلال از سازمان لیگ دریافت کند. ما جلساتی با این بازیک داشتیم و بنده جزئیات را به طالب‌لو توضیح دادم. ما به او پیشنهاد دادیم که طلبش را به صورت اقساطی تا پایان امسال پرداخت کنیم و قرار شد ایشان هم روی این موضوع فکر کند. در ضمن این را هم بگویم که استقلال فقط به طالب‌لو بدهکار نیست و خیلی‌ها هستند که از این باشگاه طلب دارند ولی نمی‌توان همه طلب‌ها را یکجا پرداخت کرد. استقلال به اشخاص حقیقی و حقوقی با احتساب مالیات‌ها و چیزهای دیگر 70 میلیارد بدهی دارد و نمی‌توان این بدهی‌ها را در یک بازه زمانی کوتاه پرداخت کرد.
 
توفیقی می‌گوید: اینکه طالب‌لو پیشنهاد ما را قبول کند به خودش مربوط است ولی ما نمی‌توانیم قرارداد او را یک طرفه فسخ کنیم. باشگاه استقلال بر اساس اینکه منصوریان ایشان را در فهرست مازاد قرار داده است، بازیکن گرفته و طبیعتاً اگر طالب لو راضی به فسخ قرراداد نشود آن وقت یکی از سهمیه‌های ما باید کنار گذاشته شود. من معتقدم نباید اتفاقی بیفتد که حاشیه درست شود و استقلال و طالب لو ضرر کنند. طالب فرزند استقلال است و ما واقعاً می‌خواهیم طلب او و دیگر طلب‌کاران باشگاه را پرداخت کنیم.
 
از توفیقی در مورد احتمال مدیرعاملی‌اش در استقلال سؤال می‌کنیم که می‌گوید: از این سؤال ها نکنید. آقای افشارزاده در ورزش اعتیار دارد که خیلی مشکلات با اعتیار ایشان حل می‌شود. ما هم دراین چند سال که در استقلال بودیم سعی داشتیم گوشه‌ای از مشکلات را حل کنیم.
 

نظر شما