شناسهٔ خبر: 14032246 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

امیدوارم عدد «۸» برای تیم سیاه جامگان خوش یمن باشد

مهر

صاحب‌خبر -

دیدار تیم های فوتبال سایپا و و سیاه جامگان

علی عباسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در رابطه با قرعه کشی لیگ شانزدهم گفت: قرعه کشی خوبی بود. عدد تیم ما هم در این قرعه کشی هشت بود. در هفته هشتم نیز باید به مصاف استقلال برویم. امیدوارم که به لطف امام هشتم این عدد برای تیم ما خوش یمن باشد و فصل خوبی را پشت سر بگذاریم.

وی در رابطه با اردوی سیاه جامگان  در کشور ترکیه افزود: خوشبختانه اردوی آماده‌سازی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم و کادر فنی‌مان نیز از این اردو رضایت دارند. همچنین دو بازی تدارکاتی خوب را نیز در این اردو برگزار کردیم و بازیکنان در این بازی‌ها نشان دادند که کیفیت خوبی دارند و از آمادگی خوبی نیز برخوردارند. در مجموع فکر می‌کنم که اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این اردو تاثیر خوبی در روند آمادگی بازیکنانمان داشت.

مدیر عامل باشگاه سیاه‌جامگان در پاسخ به این پرسش که با توجه به توافق محرم نویدکیا برای تمدید قرارداد با سپاهان جایگزینی برای جذب او در نظر گرفته‌اید یا خیر،  اضافه کرد: ما قرار بود نویدکیا را جذب کنیم که این اتفاق رخ نداد و او در سپاهان باقی ماند. با توجه به این موضوع ما در حال بررسی گزینه‌هایمان هستیم و احتمالا در روزهای آتی یک بازیکن خوب را جذب کنیم.

عباسی در پایان در خصوص احتمال حضور تیم سیاه‌جامگان در جام شهدا گفت: هنوز هیچ صحبتی در این باره با ما نشده است.

نظر شما