شناسهٔ خبر: 13740088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:

محدودیت‌های ترافیکی روز جهانی قدس در خراسان جنوبی اعلام شد

R41348/P1357

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی از محدودیت ترافیکی در سطح استان به مناسبت برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت‌های ترافیکی برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم در سراسر استان به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: در شهرستان بیرجند از ساعت هشت صبح تا پایان مراسم تردد و توقف وسایل نقلیه در خیابان شهدا حدفاصل میدان ابوذر تا میدان شهدا و بالعکس، تردد و توقف در خیابان طالقانی حدفاصل سه راهی نهضت تا میدان ابوذر و بالعکس و تردد و توقف در خیابان مدرس حدفاصل میدان اول تا میدان ابوذر و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی بیان کرد: همچنین تردد و توقف در خیابان ارتش حدفاصل سه راهی خیابان عدل تا میدان ابوذر و بالعکس، تردد و توقف در خیابان شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع شهید قرنی تا تقاطع پاسداران و بالعکس، تردد و توقف در خیابان پاسداران حدفاصل تقاطع پاسداران تا تقاطع تأمین اجتماعی و بالعکس، تردد و توقف در خیابان قدس شرقی حدفاصل تقاطع اول عدل تا میدان قدس و بالعکس، تردد و توقف در خیابان شهید نواب صفوی شرقی حدفاصل تقاطع شهید تیمورپور (پارک) تا میدان قدس و بالعکس و تردد و توقف در پاسداران 3 و 6، خیابان شهید تیمورپور و تمام مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع) ممنوع خواهد بود.

رضایی بیان کرد: در شهرستان قاین نیز مسیر خیابان امام خمینی (ره) تا مسجد جامع، سه راهی مسجد جامع، خیابان امام رضا (ع)، خیابان شهید رجایی، میدان طالقانی، تقاطع بامشاد و خیابان مصلی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال و در شهرستان زیرکوه نیز مسیر سه راهی اردکول، میدان آیت‌الله فقیه، مصلی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

وی افزود: همچنین در شهرستان فردوس مسیر خیابان امام خمینی حدفاصل میدان انقلاب تا میدان 15 خرداد، خیابان مدرس حدفاصل میدان 15خرداد تا تقاطع ورزش و سه راهی ابن یمین مدرس تا مقابل نهاد امامت جمعه محدودیت توقف و تردد و در شهرستان سرایان نیز تردد و توقف وسایل نقلیه در میدان قدس، خیابان امام و مسجد جامع ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمائی و رانندگی استان خراسان جنوبی گفت: در شهرستان نهبندان مسیر میدان امام (ره)، خیابان شهدا، چهارراه شهدا و معلم، بلوار معلم، میدان بسیج تا مصلی امام علی (ع) از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال و در شهرستان سربیشه نیز مسیر میدان امام (ره)، میدان 17 شهریور، تقاطع مدرس و مصطفی خمینی، میدان طالقانی و خیابان شهدا از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

رضایی با اشاره به محدودیت ترافیکی در شهرستان بشرویه تصریح کرد: مسیر میدان امام (ره) به سمت تقاطع هوا‌شناسی و از تقاطع هوا‌شناسی تا گلزار شهداء از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال و در شهرستان درمیان نیز مسیر میدان ابوذر، بلوار امام رضا (ع) و میدان شهید حمزه‌ای از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان خوسف نیز مسیر میدان امام خمینی (ره)، بلوار شهید بهشتی تا میدان شهید قهرمان و خیابان شهید مطهری از میدان شهید قهرمان تا هیئت حسینی از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد و در شهرستان طبس مسیر تقاطع قدس بلوار امام (ره)، میدان امام (ره)، خیابان منتظری تا مسجد جامع از آغاز تا پایان مراسم ممنوعیت توقف و تردد اعمال خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما