شناسهٔ خبر: 13676808 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

سه شيرها مقابل کوه يخ

دو تيم انگليس و ايسلند امشب در ورزشگاه آليانز ريويرا شهر نيس به مصاف يکديگر خواهند رفت.

صاحب‌خبر -

وين روني و هم تيمي‌هايش در اين ديدار رقيب سرسختي پيش روي خود مي‌بينند؛ تيمي که با زدن گل پيروزي مقابل اتريش در ثانيه هاي پاياني، حريف سه شيرها در اين مرحله شد.

انگليس

شاگردان روي هاجسون پس از کسب دو تساوي و 1 پيروزي در مرحله مقدماتي يورو، به عنوان تيم دوم به دور بعد صعود کردند و رقيب ايسلند شدند. انگليس که در شروع رقابت‌ها از مدعيان محسوب مي‌شد، پس از انجام سه بازي به نظر کيفيت لازم براي مدعي محسوب شدن را ندارد.با اين حال قرعه نسبتا خوب ايسلند، صعود آنها به دور بعد رقابت‌ها را تقريبا تضمين مي‌کند و در صورت صعود بايد به مصاف ميزبان رقابت‌ها ، فرانسه بروند.رايان برترانتد و گري کيهيل تنها يک کارت زرد تا محروميت فاصله دارند و احتمال استراحت داده شدن به آنها در اين بازي وجود دارد.

 ايسلند

ايسلند با کسب دو تساوي و 1 پيروزي به عنوان تيم صدرنشين گروهش به دور يک هشتم نهايي صعود کرد. حال آنها بايد به مصاف انگليس بروند و کار بسيار سختي پيش روي آنهاست. و تيم تا به حال در بازي هاي رسمي يک بار در سال 2004 به مصاف يکديگر رفتند که سه شيرها موفق شدند 6-1 حريف خود را در هم بکوبند. حال بايد ديد آيا انگليس همچنان قادر به شکست دادن ايسلند با اين اختلاف خواهد بود يا نه.

نظر شما