شناسهٔ خبر: 13664883 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: بولتن‌نیوز | لینک خبر

سرخ ها دوباره دست گل به آب دادند

گاف پرسپولیسی ها در ماجرای رامین رضاییان

بولتن نیوز

رضاییان به ترکیه رفته تا با تیم های باشگاهی این کشور مذاکره کند.

صاحب‌خبر -

گروه ورزش:رامین رضاییان از روزی که لیگ برتر به اتمام رسید مدام مصاحبه می کرد و می گفت:«بازیکن آزاد هستم و با این پرسپولیس قرارداد ندارم.»

به گزارش بولتن نیوز؛او خیلی با صرات حرف می زد و وقتی با واکنش پرسپولیسی ها و تهدید های برانکو و کادر فنی روبرو شد پای بندی را به میان کشید که هیچ کس از آن اطلاعی نداشت.

داستان از این قرار است که رضاییان سال قبل که به پرسپولیس پیوست بندی را در قراردادش لحاظ کرده بود که باید تا پانزدهم خرداد ماه سال 95 تمام پول او تسویه شود.اتفاقی که اگر نیفتد منجر به این می شود که این بازیکن آزاد شود.

رضاییان که کل پولش را از پرسپولیس دریافت نکرده بود با استناد به همین بند در تمرینات پرسپولیس شرکت نمی کرد و هنوز هم نکرده است.او حتی به ترکیه رفته تا مذاکرات با تیم های ترکیه ای را آغاز کند تا شاید بتواند فوتبالش را در اروپا ادامه دهد.

جالب اینجاست که پرسپولیسی ها پس از اطلاع از بند فوق بلافاصله دست به کار شده اند تا گافی که داده اند را جمع و جور کنند!آنها که به نظر می رسد اصلا از این بند قرارداد اطلاعی نداشتند عنوان کرده اند که 80 درصد پول رضاییان را پرداخت کرده اند،سه درصد مالیات این بازیکن می شود و 20 درصد از قرار داد او هم به خاطر جریمه هایی که باشگاه در نظر گرفته است کسر می شود!

شاید به همین دلیل هم بود که مدیر برنامه های رضاییان عنوان کرد که رامین از هفته آینده در تمرینات پرسپولیس حاضر می شود.اگر آن طور که پرسپولیسی ها برای خودشان حساب و کتاب کرده اند پیش برود رضاییان یک سال دیگر با این تیم قرارداد دارد و نمی تواند به هر تیمی که خواست برود.

هنوز رامین و مدیر برنامه هایش به این اتفاق واکنش خاصی نشان نداده اند و علیه حربه سرخ ها موضع نگرفته اند اما بعید به نظر می رسد که پرسپولیسی ها 80 درصد پول این بازیکن را داده باشند مگر اینکه سندی برایش رو کنند.

نظر شما