شناسهٔ خبر: 13623285 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

شهادت یک دختر فلسطینی در الخلیل

ایرنا

صاحب‌خبر -

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الان، نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت این جوان فلسطینی به زعم تلاش برای انجام عملیات شهادت طلبانه و زیرگیری با خودرو در نزدیکی ورودی شهرک 'کریات اربع' در شرق الخلیل واقع در کرانه باختری آتش گشودند.
براساس این گزارش این نظامیان خودروی این دختر جوان را پس از تصادف با یک خودروی حامل چهار شهرک نشین به ضرب گلوله هدف قرار دادند.
منابع عبری اعلام کردند که در این تصادف دو شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند.
بیش از نیم میلیون صهیونیست در بیش از 230 شهرک که رژیم صهیونیستی پس از جنگ 1967 و اشغال سرزمین های فلسطینی از جمله در کرانه باختری و شرق بیت المقدس ساخته است، سکنی گزیده اند.
همه شهرک های صهیونیست نشین طبق قوانین بین المللی غیرقانونی هستند و رژیم صهیونیستی به درخواست های مطرح شده مبنی بر توقف گسترش شهرک سازی در اراضی اشغال شده فلسطینی بی اعتنایی می کند.
خاخام های تندروی صهیونیست در ادامه جنایت های خود در حق فلسطینیان با صدور فتوایی از شهرک نشینان خواستند به منظور کوچاندن فلسطینی ها از روستاها و مناطق (اشغالی) خود بخصوص کرانه باختری آب آشامیدنی آنها را مسموم کنند.
کابینه رژیم صهیونیستی روز یکشنبه با اختصاص 18 میلیون دلار دیگر برای تامین هزینه های شهرک سازی در کرانه باختری موافقت کرد.
انتفاضه سوم مردم فلسطین موسوم به انتفاضه قدس در اکتبر سال گذشته (مهرماه) در پی تشدید برخورد صهیونیست ها و شهرک نشینان با مردم فلسطین و هتک حرمت های مکرر آن ها به مسجدالاقصی و تلاش برای تقسیم زمانی و مکانی آن آغاز شد.
از آغاز انتفاضه قدس تاکنون، 215فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری، نوار غزه و سرزمین های اشغالی به شهادت رسیده اند.
خاورم**9366**1565

برچسب‌ها:

نظر شما