شناسهٔ خبر: 13622946 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عرش نیوز | لینک خبر

امام‌جمعه سمنان:

حقوق‌های نجومی با عدالت علوی در تضاد است/ دولت با حقوق‌های نجومی برخورد کند

امام‌جمعه سمنان با بیان اینکه حقوق‌های نجومی با عدالت علوی در تضاد است گفت: دولت با حقوق‌های نجومی برخورد کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عرش نیوز از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی دقایقی پیش در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور گسترده مردم سمنان در مصلی این شهر برگزار شد اظهار داشت: هشدار سردار سلیمانی به آل خلیفه در بحرین درباره آیت‌الله عیسی قاسم بسیار زیبا بود.

وی با اشاره به اینکه هشدار سردار سلیمانی به حکام مستبد آل خلیفه، برای مبارزان بحرینی روحیه‌بخش بوده و به آنان حیات دوباره دارد تصریح کرد: شیخ عیسی قاسم، خط قرمز مردم بحرین است.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان بابیان اینکه عبور از این خط قرمز می‌تواند در منطقه و به‌ویژه کشور بحرین تنش ایجاد کند تصریح کرد: موضع جمهوری اسلامی ایران در این زمینه همان موضع سردار سلیمانی است.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه شیعیان بحرین سه سال است که با آرامش تظاهرات کرده و هیچ آسیبی به تأسیسات این کشور نرسانده‌اند خاطرنشان کرد: اما در مقابل آن، آل خلیفه به این مردم خیانت کرده و پیوسته آنان را سرکوب می‌کند.

وی با اشاره به اینکه شیعیان بحرینی نخواهند گذاشت که از شیخ عیسی قاسم سلب تابعیت شود بیان کرد: باید همواره در مقابل ظلم ایستاد و این مهم در مردم بحرین نیز به‌خوبی دیده‌شده است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ملت‌های آزاده جهان پاسخ ظالم را می‌دهند و در برابر ظالمان ایستادگی می‌کنند؛ اقدام آل خلیفه را در سلب تابعیت شیخ عیسی قاسم به‌شدت محکوم کرد.

دولت با حقوق‌های نجومی برخورد کند

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به موضوع حقوق‌های نجومی برخی از مسئولان، این مهم را در نظام اسلامی بسیار ناپسند دانست و گفت: حقوق‌های نجومی با عدالت علوی نمی‌سازد.

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی با اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت خاطرنشان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حقوق‌های نجومی حمله به ارزش‌هاست.

وی با اشاره به اینکه حقوق‌های مدیران در کشور باید به‌اندازه و منطقی باشد تصریح کرد: دولت باید با حقوق‌های نجومی به‌شدت برخورد کند.

راهپیمایی روز قدس تا آزادسازی قدس شریف ادامه می‌یابد

امام‌جمعه سمنان با اشاره به در پیش بودن روز قدس در روز جمعه هفته آینده از همه مردم مؤمن و ولایی استان سمنان خواست تا در این راهپیمایی حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز قدس تا آزادسازی قدس شریف ادامه می‌یابد تصریح کرد: شدت انزجار ملت بزرگ ایران در راهپیمایی روز قدس متجلی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم کشور در راهپیمایی روز قدس نابودی رژیم غاصب صهیونیستی را تسریع می‌کند بیان کرد: حضور مردم کشور و دنیا با زبان روزه در این راهپیمایی و مانور انزجار از غاصبان کودک کش صهیونیست بیانگر آزاده خواهی ملت‌های مسلمان جهان است.

سربازان گمنام امام زمان (عج) معجزه آفریدند

خطیب نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به کشف باندهای تروریستی وهابی در نقاط مختلف کشور از سوی سربازان گمنام امام زمان افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) معجزه آفریدند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه این تروریست‌ها قصد انجام عملیات انتحاری و انفجار در 50 نقطه کشور را داشتند عنوان کرد: امنیت و آرامش موجود در کشور را مدیون آنان هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن از ملت ایران دست‌بردار نیست خاطرنشان کرد: اما نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی کشور هوشیارانه نعمت امنیت کشور را حفظ می‌کنند و اجازه دست‌درازی به این نعمت کشور و ملت ما را از سوی دشمنان نخواهند داد.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به فرارسیدن هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی، این روز را گرامی داشت و افزود: دشمن با این اقدام کورکورانه به خیال باطل خود می‌خواست چراغ انقلاب را خاموش کند.

آیت‌الله شاهچراغی بابیان اینکه نهضت جمهوری اسلامی ایران به فرموده امام خمینی (ره) همچنان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: پرچم انقلاب اسلامی ایران باید به دست صاحب اصلی آن یعنی امام عصر (عج) برسد.

نظر شما