شناسهٔ خبر: 13246535 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اعتدال | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان خبر داد:

اعزام ۸۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق محروم در ماه مبارک رمضان

صاحب‌خبر -

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از اعزام ۸۶۰ مبلغ و مبلغه به مناطق محروم استان زنجان در ماه مبارک رمضان خبر داد.
حجت الاسلام صفی یاری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان از سوی این اداره اظهار کرد: به همین منظور 860 مبلغ و مبلغه به مناطق محروم استان زنجان اعزام می شود.
وی با اشاره به اینکه احکام شرعی از سوی روحانیون و مبلغان به روزه داران اعلام می شود، ادامه داد: در کنار این مباحث تفسیر قرآن کریم، برنامه های فرهنگی و تربیتی، تصحیح قرائت نماز، گفتمان های دینی، مراسم ادعیه، نیایش و احیای شب های قدر از سوی مبلغان انجام می شود.
حجت الاسلام صفی یاری با اشاره به اینکه 46 مرکز استقرار در استان وجود دارد، افزود: روحانیون در روستاهای بالای 200 خانوار مستقر می شوند.
این مقام مسئول با تاکید بر برگزاری 10 محفل انس با قرآن کریم در این ایام گفت: 50 پایگاه سبک زندگی اسلامی در این ایام افتتاح می شود.
وی به آموزش قرائت و تصحیح قرائت نماز ویژه کارکنان ادارات اشاره کرد و گفت: در کنار مراسم جزء خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان، 100 جلسه جزء خوانی قرآن در سطح استان برگزار می شود.
حجت الاسلام صفی یاری با بیان اینکه این مجموعه از 100 مرکز تلاوت قرآن کریم حمایت می کند، گفت: طرح مصباح الهدی ویژه جوانان و نوجوانان در قالب 10 پایگاه راه اندازی می شود.
وی به همایش فعالان قرآنی در شهرستان های استان زنجان اشاره کرد و افزود: این همایش با عنوان در آستانه کرامت برگزار می شود.
این مقام مسئول با اشاره به نهمین دوره مسابقه قرآنی نورالهدی در این ایام اظهار کرد: طرح با قرآن در رمضان ویژه جزء خوانی قرآن کریم در شهرهای زنجان، ابهر و قیدار برگزار می شود.
به گفته وی، در این ایام جلسات تفسیر با حضور واعظ موسوی در ابهر و حجت الاسلام سید حسین فاطمی در شهرستان قیدار برگزار می شود.
ارائه بسته های ویژه اینترنتی در فضای مجازی و افتتاح سایت جمعیت بانوان فرهیخته و گفتمان های دینی درپاسخ به سؤالات ماه رمضان از دیگر برنامه های این ایام اعلام شد.
 

نظر شما