شناسهٔ خبر: 13076266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

شب گذشته در شهرک راه آهن رخ داد؛

آتش سوزی خودرو گران قیمت در پارکینگ ساختمان مسکونی

صاحب‌خبر -

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به دنبال تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 69 به همراه گروه امداد و نجات 8 را ساعت 21:21 دقیقه شب گذشته به شهرک راه آهن، خیابان گلستان اعزام کرد.

عباس حاجتی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این خصوص گفت: در قسمت پارکینگ یک ساختمان دو طبقه چهار واحدی، یک دستگاه خودرو سواری هوندا به یکباره از قسمت موتور دچار آتش سوزی شد و لحظاتی بعد نیز آتش به تمام قسمت های این وسیله نقلیه سرایت کرد.

وی اضافه کرد: با توجه به انتشاردود غلیظ در راهروها و طبقات بالایی و احتمال محبوس شدن ساکنان در طبقات، نیروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با استفاده از تجهیزات فردی و لوله های آبدهی، خود را به پارکینگ رساندند و با تلاش بسیار، آتش سوزی خودرورا مهار و کاملاً خاموش کردند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: همزمان گروه دوم از آتش نشانان با بستن دستگاه های تنفسی، وارد ساختمان شدند و پنج نفر از ساکنان را از داخل ساختمان خارج کرده و به محل امن انتقال دادند.

حاجتی در پایان خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از تحویل محل حادثه به مدیریت ساختمان و ارائه تذکرات ایمنی، مأموریت خود را به پایان رساندند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه از سوی کارشناسان منطقه یک عملیات در دست بررسی است.

نظر شما