شناسهٔ خبر: 13049151 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

خبركانال تلگرامي مثلث تاييد شد / پاسخ رد لاريجاني به فرستادگان عارف

شبکه های اجتماعی نظر سنجی گفتگوی هفته نامه خبر مثلث در مورد فرستادگان عارف براي رايزني با لاريجاني از سوي رسولي مورد تاييد قرار گرفت

صاحب‌خبر -

روز گذشته مثلث آنلاين خبر داده بود كه لاريجاني به درخواست فرستادگان برای رایزنی در مورد اعضای هیات رییسه مجلس پاسخ رد داده است. اين خبر اواخر شب ديشب از سوي يكي از نزديكان عارف در جبهه اصلاحات مورد تاييد قرار گرفت.

محمدرسولي در گفت‌وگو با اصلاحات نيوز گفته اين خبر را تاييد كرد و گفت كه در راستاي تداوم ائتلاف و نظرات فر اكسيون ايمد از سوي آقايان تاجگردون و تابش به صورت مستقيم به دكتر لاريجاني منتقل شد.

وی ادامه داد:اما متاسفانه چون پاسخی دریافت نشد،فراکسیون امید در راستای اجابت خواست سازمان رای خویش،نامزد موردحمایت خود برای ریاست مجلس دهم را به صورت تلویحی معرفی کرد و در جلسه شنبه عصر فراکسیون به قطعیت می رسد

رسولی با اشاره به عدم ارائه پاسخ از سوی لاریجانی خاطرنشان کرد:به نظرمیرسد به دلیل عدم اقبال آقای لاریجانی متاسفانه فرصت توافق و تفاهم برای ریاست مجلس از بین رفت اما با این وجود دکترعارف روز پنجشنبه تماس تلفنی مستقیم با دکترلاریجانی برقرار کرد.

او همچنين از تماس تلفني عارف و لاريجاني خبر داد و گفت: دکترعارف در این تماس تلفنی،این آمادگی را مطرح کرند که در مورد سایراعضا هیئت رئیسه مجلس و در تداوم همان سیاسیت راهبردی تعاملی و توافقی قبلی نمایندگی تام الاختیار از طرفین و باهدف گسترش آرامش و جلوگیری از ایجاد تنش در سال 95 در فضای کشور به صورت دموکراتیک و تعاملی دو فراکسیون اصلی مجلس در مورد اعضای هیئت رئیسه گفتگو و تعامل کنند.

 

حفظ ائتلاف یا ریاست مجلس؟! مساله این است

مشاور ارشددکترعارف ضمن تاکید بر پیگیری مطالبات مردم نگاه مهمترين را نيز پيش رو مي گذاشت كه نشان مي‌دهد اصلاح‌طلبان همچنان تلاش مي‌كنند شرايط را طوري آماده كنند كه با لاريجاني وارد تخاصم نشوند. رسولي گفته: «ما اصلاح طلبان ضمن اینکه خود را موظف میدانیم به مطالبات مردمی که به این تفکر اعتماد کردند مسئولانه ، متعهد وفادار باشیم در عین حال فکر میکنیم تداوم این ائتلاف با حامیان دولت و فراتر از این عرصه با شخصیت های محترمی مثل جناب لاریجانی مهم تر از از سایر موضوعات از قبیل مسئله ریاست مجلس است.»

نظر شما