شناسهٔ خبر: 12980559 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با هدف جلوگيری گرانفروشی و کم فروشی در ايام ماه مبارك رمضان؛

طرح نظارتی گسترده بر اقلام پر مصرف بازار در مشهد اجرا می شود

مشهد- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: طرح های نظارتی گسترده ای در اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

علی باخرد در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص افزایش قیمت اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان اظهار کرد:به دنبال اين هستيم كه مانند گذشته به تخلفات ايجاد شده رسیدگی شود و در همين راستا طرح های نظارتی گسترده ای در اقلام پر مصرف در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی افزود: به جهت به اینکه سال گذشته تغییری در اقلام پرمصرف نداشتیم امیدواریم امسال هم اين گونه باشد.

باخرد با بيان اينكه امسال با تدابیری که ستاد تنظیم بازار کشور ایجاد کرده، تامین اقلام برعهده جهاد کشاورزی گذاشته است، گفت:در کمیته نرخ گذاری که زير مجموعه کمیسیون نظارت استان است اقلامی مثل خوار و لبنیات، مواد پروتئینی و ... هزینه های تولید را مورد بررسی قرار می دهند تا برای افزایش یا عدم افزایش قیمت تصمیم گیری شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با بیان اینکه برای نظارت بر اصناف بر اساس دستور العمل نظارتی اقدام می کنیم، افزود: در حال حاضر این دستور العمل در حال ابلاغ به همه استان ها است.

باخرد با بیان اینکه به کالاهای اساسی، پروتئینی، صیفی جات، اقلام لبنی و کالاهایی که توسط اتحادیه ها تولید می شود مانند رستوران ها نظارت مي شود، ادامه داد: ما پیش بینی می کنیم در ماه مبارک رمضان بازار از فضای آرامش بخشی برخوردار باشد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی در پایان از مردم خواست تا با این ستاد همکاری داشته و در مواجهه با گرانفروشی و یا کم فروشی با تلفن گویای ۱۲۴ تماس بگيرند.

نظر شما