شناسهٔ خبر: 12751119 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

شیخ نعیم قاسم: بزودی علت انفجار و شهادت ذوالفقار حزب الله اعلام می شود

ایرنا

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، معاون دبیرکل حزب الله در این مراسم با تبریک و تسلیت به « سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله و سید مقاومت، خانواده شهید بدرالدین و دیگر شهدا و ایثارگران مقاومت ، رزمندگان مقاومت ، ملت مقاوم لبنان و همه آزادگان جهان ، خاطرنشان کرد که ما از تحقیقات سبقت نمی گیریم و پیش داوری نمی کنیم و منتظر نتیجه تحقیقات می شویم و سپس علت این انفجار و طرفی که مرتکب آن شده است، معرفی خواهد شد.
مراسم تشییع پیکر شهید بدرالدین، ذوالفقار حزب الله عصر جمعه از تالار الحوراء زینب (س) در منطقه الغبیری ضاحیه جنوبی با حضور جمعی کثیری از مردم و مقامات مذهبی ، سیاسی و اجتماعی برگزار شد.
در این مراسم که « محمد صادق فضلی» کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان هم شرکت کرد، نماز میت به امامت معاون دبیرکل حزب الله اقامه شد.
شیخ نعیم قاسم در بخش دیگری از سخنان خود به بیانیه حزب الله در باره شهادت فرمانده بزرگ حزب الله مصطفی بدرالدین اشاره و تاکید کرد که این شهید به وعده خود عمل کرد و با پرچم پیروزی به لبنان بازگشت.
وی اظهارداشت: شهید بزرگ، ذوالفقار حزب الله در انجام وظایف جهادی خود حتی بیش از آنچه وظیفه اش بود، لحظه ای درنگ و کوتاهی نکرد و این ناشی از کرامت، عزت ، ایمان و باور الهی او بود و این بزرگترین پیروزی برای یک انسان مومن است.
ادامه دارد...
خاورم ** 1324

نظر شما