شناسهٔ خبر: 12457053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با پایان سرشماری آرای ماخوذه؛

سعید باستانی به عنوان هجدهمین منتخب مردم خراسان رضوی راهی مجلس شد

تربت حیدریه- با پایان سرشماری آرای ماخوذه در حوزه انتخابی تربت حیدریه؛زاوه و مه ولات سعید باستانی به عنوان هجدهمین منتخب مردم خراسان رضوی با بیشترین رای راهی مجلس شورای اسلامی شد.

صاحب‌خبر -

سخنگوی ستاد انتخابات خراسان رضوی با اعلام پایان کار شمارش آرا درحوزه انتخابیه تربت حیدریه ،زاوه ،مه ولات به مهر گفت: در رقابت بین دو نامزد راه یافته به دور دوم در حوزه انتخابیه تربت حیدریه، زاوه و مه ولات «سعید باستانی» با کسب ۶۶ هزار و ۷۳۷ رای از مجموع ۱۰۸ هزار و ۹۴۸ برگ رای به عنوان منتخب مردم این حوزه و به عنوان هجدهمین نماینده استان راهی بهارستان شد.

امیر پور مهدی بیان کرد: در این حوزه انتخابیه از مجموع ۱۰۸ هزار و ۹۴۸ برگ رای ماخوذه تعداد ۱۰۷ هزار و ۶۴۳ رای صحیح بود که سعید باستانی با تعداد ۶۶ هزار و ۷۳۷ رای توانست رای اعتماد از مردم بگیرد.

وی اظهار کرد :همچنین دیگر نامزد حاضر در این دور از انتخابات «ابوالقاسم خسروی سهل آبادی» نیز توانست تعداد ۴۰ هزار و ۹۰۶ رای را به خود اختصاص دهد.

سخنگوی ستاد انتخابات استان همچنین ضمن قدردانی از مردم پر شور تربت حیدریه، زاوه و مه ولات به منظور خلق حماسه ای دیگر در در این انتخابات از اصحاب رسانه نیز به دلیل پوشش خبری مناسب تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در دور نخست انتخابات از میان ۲۵ نامزد شرکت کننده در این حوزه دکتر سعید باستانی به عنوان نماینده اعتدالگرایان و ابوالقاسم خسروی سهل آبادی به عنوان نماینده اصولگرایان به دور  دوم راه یافتند که روز گذشته با انتخاب مردم، سعید باستانی رای اعتماد گرفت.

نظر شما