شناسهٔ خبر: 1244326 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار وحیدی در جمع خبرنگاران:

پرانگیزه‌ترین نیروهای مسلح را در ایران داریم

وزیر سابق دفاع با بیان اینکه در مسیر رشد و تکامل نیروهای انتظامی و مسلح کشور هستیم، گفت: پرانگیزه‌ترین نیروهای مسلح را در ایران داریم که در بهترین وجه از کیان کشور حمایت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار وحیدی، وزیر دفاع دولت دهم در حاشیه مراسم ختم پدر حجت‌الاسلام حیدر مصلحی در جمع خبرنگاران درباره تحرکات داعش گفت: خواستگاه، منش و حرکت داعش تا به امروز این بوده که بر طبق مواضع آمریکایی‌ها عمل کند.

وی افزود: داعش دست‌پرورده آمریکایی‌ها است و از کنترل آنها خارج شده و حرکت آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش در عراق یکسری کارهای نمایشی بود.

وزیر سابق دفاع در ارزیابی‌اش از عملکرد نیروهای نظامی ایران تصریح کرد: خوشبختانه در مسیر رشد و تکامل هستیم و پرانگیزه‌ترین نیروهای مسلح را در ایران داریم که توانسته از کیان کشور در بهترین وجه محافظت کنند و آخرین تقابل آنها در شکار پهپاد اسرائیلی بود.

وحیدی درباره موشک شهاب 3 گفت: آمریکایی‌ها یکسری موشک های پدافند را آزمایش کردند که گفته شد در مقابله با موشک شهاب 3 بوده است، آنها طرح‌های زیادی در مقابله با توانمندی موشکی ایران دنبال کردند و آنچه امروز تحت عنوان گنبد آهنین می‌بینید، در همین راستا بوده است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با خلاقیت همه این توطئه‌ها را مهار کرده است.

نظر شما