شناسهٔ خبر: 12442668 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

۹۷۸شعبه آماده جمع آوری آرای مردم در ۳ حوزه انتخابیه

مردم استان تهران آماده خلق حماسه/تکلیف ۳ کرسی مشخص می شود

تهران-مردم سه حوزه انتخابیه استان تهران از ساعت هشت صبح امروز در ۹۷۸ شعبه اخذ رأی حاضر شده و آرای خود را به صندوق انداختند، آرایی که دشمن را مأیوس و پایه های نظام را مستحکم می کند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران در حالی از ساعت هشت صبح روز جمعه آغاز شده است که مردم چندین شهرستان استان تهران، خود را مهیای خلق حماسه ای دیگر کرده اند.

مردم حوزه انتخابیه شهریار شامل شهرستان های شهریار، ملاردو شهر قدس، حوزه  دماوند شامل شهرستان های دماوند و فیروزکوه و حوزه انتخابیه رباط کریم شامل شهرستان های رباط کریم و بهارستان در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت می کنند.

توزیع بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تعرفه در استان تهران

بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تعرفه رأی برای مشارکت مردم سه حوزه انتخابیه استان تهران پیش بینی و در ۹۷۸ شعبه اخذ رأی توزیع شده است.

بیش از ۱۷ هزار عامل اجرایی در برگزاری باشکوه، قانونمند و سالم انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی مشارکت دارند و نیروهای انتظامی نیز تلاش خود را برای تأمین امنیت انتخابات دو چندان کرده اند.

همچنین نیروهای هیئت نظارت بر انتخابات نیز در شعب مختلف اخذ رأی حضور داشته و بر فرایند رأی گیری از واجدان شرائط نظارت دارند.

بر اساس اعلام مسئولان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، تنها کسانی که در دور اول انتخابات در این سه حوزه انتخابیه رأی داده و یا رأی اولی هستند، می توانند در انتخابات مشارکت کنند.

تمهیدات ستاد انتخابات استان تهران برای برگزاری باشکوه انتخابات

محمدرضا یوسفی دبیر ستاد انتخابات استان تهران با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران اظهار داشت: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران برگزار می شود.

وی افزود: تمهیدات لازم از سوی ستاد انتخابات استان تهران برای برگزاری باشکوه، قانونمند و پرشور انتخابات در این سه حوزه انتخابیه پیش بینی شده است.

یوسفی ادامه داد: شش داوطلب در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران با یکدیگر به رقابت می پردازند و در نهایت سه نماینده منتخب پس از شمارش آرا مشخص خواهند شد.

وی بیان داشت: ۱۷ هزار نفر در کار برگزاری انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران مشارکت دارند.

گفتنی است مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در سه حوزه انتخابیه استان تهران از ساعت هشت صبح امروز آغاز و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد و این زمان با توجه به میزان حضور مردم قابل تمدید خواهد بود.

سید احمد رسولی نژاد و قاسم میرزایی نیکو در حوزه انتخابیه دماوند و فیروزکوه، حجت الاسلام نوروزی و ابراهیم نکو در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان و محمد محمودی شاه نشین و حسین گروسی در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و شهرقدس با یکدیگر رقابت می کنند.

نظر شما