شناسهٔ خبر: 12102340 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

رییس اتلتیکو: می‌خواهیم در اروپا دیگران را آزار بدهیم!

صاحب‌خبر -



انریکه سرسو، رییس اتلتیکو مادرید می‌گوید که دیه‌گو سیمئونه به این دلیل در اتلتیکو مادرید مانده که «او مناسب‌ترین فرد برای اتلتیکو مادرید است».
سیمئونه را چلسی و منچستریونایتد می‌خواسته‌اند. اتلتیکو می‌خواهد این فصل هم به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند. سرسو می‌گوید: «در فینال لیگ قهرمانان سال 2014 مطمئن بودم که داریم قهرمان می‌شویم. هرگز باور نمی‌کردیم که آنها (رئال) در آخرین دقیقه گل تساوی را بزنند اما هرگز هم باورمان نمی‌شد که در همان فصل در لالیگا در آخرین روز به نوکمپ برویم و یک امتیاز بگیریم و قهرمان لیگ شویم.»
آنها در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان باید به مصاف بارسلونا بروند. سرسو می‌گوید: «ما می‌خواهیم وارد چهار تیم برتر شویم و در لیگ قهرمانان دیگران را آزار بدهیم، همان‌گونه که در لالیگا این کار را می‌کنیم!» سیمئونه هم اتلتیکو را تیمی «مزاحم» می‌داند. جوزپ ماریا بارتومئو، رییس بارسلونا خواستار آن شده بود که تیم‌های بزرگ همیشه در لیگ قهرمانان حاضر باشند. سرسو می‌گوید: «سالی که به فینال رسیدیم مجبور شدیم میلان، بارسلونا و چلسی را ببریم. تیم ما با شایستگی به فینال رسید. چرا تیم‌های دیگر خودشان را ثابت نکنند؟»
 

نظر شما