شناسهٔ خبر: 12098692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: هدانا | لینک خبر

روشن: استقلال نترسد، پيروز شهرآورد است

ایرنا

صاحب‌خبر -

هشتاد و دومين شهرآورد پايتخت بين تيم هاي استقلال و پرسپوليس در چهارچوب هفته بيست و ششم ليگ برتر فوتبال 27 فروردين ماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.
«حسن روشن» روز سه شنبه گفت: هر تيمي كه در شهرآورد پايتخت پيروز شود، قهرمان ليگ برتر فوتبال مي شود. اين شهرآورد خلاف همه ديدارهاي سرخآبي ها خواهد بود. در ادوار گذشته رقابت اين دو تيم در شرايطي برگزار مي شد كه آنها شانس قهرماني نداشتند و بيشتر براي حفظ آبرو بين هواداران به ميدان مي رفتند و اين تفكر هميشه در هر دو تيم حاكم بوده است كه اگر قهرمان هم نمي شويم، حداقل پيروز دربي مي شويم.
پيشكسوت استقلال گفت: دو تيم استقلال و پرسپوليس در فصل جاري ليگ برتر فوتبال با اختلاف يك امتياز از صدرنشين ليگ در رده هاي دوم و سوم جدول رده بندي هستند و هر تيمي كه نتيجه را واگذار كند،‌ نه تنها قهرمان نخواهد شد، بلكه ممكن است سهميه آسيا را هم از دست بدهد.
وي درباره وضعيت فني دو تيم استقلال و پرسپوليس گفت: استقلالي ها وضعيت فني بهتري نسبت به سرخ ها دارند. از طرفي مشكلات مالي آنها تا حدودي برطرف شده است و با انگيزه بيشتري بازي مي كنند. البته آرامش سرخ پوشان نسبت به آبي هاي پايتخت بهتر است، برانكو ايوانكوويچ سرمربي كروات اين تيم به ايجاد آرامش در سرخ پوشان كمك زيادي كرده است.
پيشكسوت استقلال گفت: بازيكنان استقلال در نيم فصل دوم ليگ برتر به دلايلي در ديدارهاي حساس با استرس به ميدان مي رفتند و اين يك ضعف بزرگ است كه اميدوارم تا روز جمعه رفع شود.
روشن با اشاره به عملكرد دو تيم سرخآبي در ديدارهاي گذشته خود افزود: تيم فوتبال پرسپوليس با شكست ملوان توانست با روحيه و انگيزه بيشتري به استقبال شهرآورد برود، اما استقلال در حضور 50 هزار هوادار در ديدار خانگي مقابل سپاهان متوقف شد و قطعا اين عاملي است تا در روز جمعه استرس را چاشني بازي كنند.
وي گفت:‌ اگر پرويز مظلومي در ديدار مقابل پرسپوليس بدون ترس بازيكنان را روانه اين ميدان كند و استرس را از آنها دور نمايد، مي تواند موفق باشد، در غير اين صورت از پيش بازنده است.
ورزشي(4)**9029**1545

نظر شما