ایرج بیت اللهی در گفت و گو با خبرنگار پانا هرمزگان افزود: تاکنون هیچ گونه شکایتی از عملکرد ستاد های اسکان فرهنگیان در استان هرمزگان به دست ما نرسیده و مسافران و میهمانان نوروزی از عملکرد ستاد های اسکان فرهنگیان رضایت کامل داشته اند.
وی ادامه داد: همکاران و بازرسان ما به صورت مداوم از ستاد های اسکان و مدارسی که برای اسکان فرهنگیان در نظرگرفته شده اند بازرسی می کنند و در صورتی که موردی پیش بیاید رسیدگی می کنند که خوشبختانه تاکنون موردی گزارش نشده است.
بیت اللهی با بیان اینکه استان هرمزگان در پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی دارای رتبه سوم کشوری می باشد گفت: اصلی ترین هدف ستاد های اسکان باید تکریم میهمانان نوروزی باشد و برای عملی کردن این مهم باید ادارات آموزش و پرورش و همچنین ستادهای اسکان همه ی تلاش خود را به کار بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: گاها حرف و حدیث ها و شایعاتی به گوش می رسد که بعضی از ستاد های اسکان تخلفاتی در ثبت میهمانان نوروزی انجام می دهند که باید گفت همچنین تخلفاتی عمدا صورت نگرفته و اگر بوده به علت ازدحام جمعیت و اشتباهات نیروی انسانی صورت گرفته است.
خبرنگار:هستی سلطانی
∎