شناسهٔ خبر: 11772297 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با هدف بهبود کیفی خدمات؛

میزان رضایت گردشگران از خدمات هلال‌احمر اردبیل سنجیده می‌شود

اردبیل – مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: به‌منظور بهبود کیفی خدمت‌رسانی در تعطیلات نوروزی امسال میزان رضایت گردشگران از خدمات هلال‌احمر استان سنجیده می‌شود.

صاحب‌خبر -

بهرام غیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآوری راه‌اندازی ۱۵ ایستگاه ایمنی و سلامت، ۱۱ خیمه نماز و ۱۱ ایستگاه دوستدار کودک تصریح کرد: کد مستقلی به هر یک از چادرهای هلال‌احمر اختصاص یافته است.

وی افزود: گردشگران می‌توانند کد چادر ارائه‌کننده خدمت را به شماره ۱۰۰۰۱۴۷ پیامک کرده و نسبت به اعلام نظرات خود اقدام کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان با تأکید به اینکه ۲۵۰ نفر از داوطلبان هلال‌احمر در طرح ایمنی و سلامت مشارکت دارند، اضافه کرد: علاوه بر این در طرح نوروزی امداد و نجات نیز روزانه ۶۳ داوطلب به گردشگران و مسافران نوروزی ارائه خدمت می‌کنند.

غیبی با اشاره به فعالیت ۱۷ پایگاه امدادی اضافه کرد: از این تعداد ۱۱ پایگاه ثابت بوده و شش پایگاه به دلیل اقتضائات طرح به صورت کانکس و سیار دایر شده است.

وی افزود: علاوه بر احصا نظرات مردمی سه اکیپ بازرسی نیز دایر است که عملکرد حوزه‌های مختلف را موردبررسی و ارزیابی قرار می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان بابیان اینکه هلال‌احمر تا پایان تعطیلات به گردشگران ارائه خدمت خواهد کرد، متذکر شد: با استقرار امداد هوایی نیز در نظر داریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن خدمات مختلف را در اختیار گردشگران و مسافران قرار دهیم.