شناسهٔ خبر: 11511149 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران‌ورزشی | لینک خبر

نکیسا: من بودم لوبانوف را بازی می‌دادم

صاحب‌خبر -



















نیما نکیسا درباره گمانه زنی‌های کارشناسان در ارتباط با استفاده برانکو از سوشا مکانی یا لوبانوف در بازی مقابل تراکتورسازی گفت: «احتمال زیاد می‌دهم که برانکو از لوبانوف استفاده کند. به هر حال زمانی که برای لوبانوف صرف شده و کاری که در رابطه با او در این مدت صورت گرفته ایجاب می‌کند تا کادر فنی پرسپولیس از حضور این دروازه‌بان استفاده کند.
به هر حال هر اتفاق جدیدی ترکش‌هایی را در خود دارد که ممکن است بعضا چندان خوشایند هم نباشد اما اگر من به جای سرمربی پرسپولیس بودم حتما از لوبانوف استفاده می‌کردم چراکه سوشا چهار بازی گذشته پرسپولیس را از دست داده و البته من نمی‌دانم شرایط تمرینی‌اش در این مدت به چه صورت بوده است اما با تمام این اوصاف فکر می‌کنم لوبانوف گزینه بهتری برای بازی مقابل تراکتور است.»
دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی 98 فرانسه اضافه کرد: «من منکر توانایی‌های سوشا مکانی نیستم و حتی خودم جزو کسانی بودم که از برانکو خواستم تا در حقش پدری کند و نگذارد به سرنوشت فوتبالیست‌های بزرگ کشورمان که بر اثر یک اتفاق فوتبال شان نابود شد دچار شود.»
وی در این باره که تیم‌های قلعه نویی مقابل پرسپولیس بسته بازی می‌کنند تا نبازند گفت: «پرسپولیس به این قابلیت رسیده که از لایه‌های دفاعی حریف عبور کند. پرسپولیس هم ابزار این کار را دارد و هم توان تاکتیکی‌اش را. تراکتور نقاط ضعف خودش را دارد که حتما کادر فنی پرسپولیس آن را آنالیز کرده و با شناخت لازم به مصاف این تیم می‌رود.»
 

نظر شما