شناسهٔ خبر: 11371130 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور؛

انتخابات در حوزه میاندوآب و شاهین‌دژ به دور دوم کشیده شد

انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب به دور دوم کشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اطلاعیه شماره ۵۳ ستاد انتخابات کشور صادر شد.

در این اطلاعیه اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۲۱ روز شنبه که موفق به کسب اکثریت حداقل یک چهارم آرای صحیح در حوزه انتخابیه شده‌اند، آمده است.

بر اساس این اطلاعیه در حوزه انتخابیه میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب از مجموع ۲۲۱۳۰۱ آرای صحیح مأخوذه آقایان همایون هاشمی با کسب ۵۱۴۸۸ رأی و محمد میرزایی با کسب ۴۹۸۴۶ رأی و جهانبخش محبی‌نیا با کسب ۴۸۱۳۶ رأی و مهدی عیسی‌زاده با کسب ۴۳۴۶۱ رأی به دور دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه سقز و بانه نیز آقای محسن بیگلری از مجموع ۱۴۰۷۰۸ رأی صحیح ماخوذه با کسب ۵۸۶۷۰ رأی به مجلس راه یافت.

در حوزه انتخابیه لنگرود آقای مهرداد بائوج لاهوتی از مجموع ۷۵۷۳۳ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۸۸۴۶ رأی موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا از مجموع ۲۴۶۰۷۴ آرای صحیح مأخوذه آقای عبدالغفور امان‌زاده با کسب ۴۷۸۹۴ رأی و آقای نورمحمد تربتی‌نژاد با کسب ۴۷۴۶۷ رأی و آقای نبی‌هزار جریبی با کسب ۴۵۰۹۴ رأی و آقای سید علی طاهری با کسب ۴۳۳۰۱ رأی به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نهاوند آقای حسن بهرام‌نیا از مجموع ۹۰۴۳۲ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۱۱۳۲ رأی موفق به حضور به مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه لامرد و مهر آقای سید محسن علوی از مجموع ۸۴۵۹۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۰۴۱۴ رأی به مجلس راه پیدا کرد.

در حوزه انتخابیه کاشمر، خلیل‌آباد و بردستکن آقای بهروز بنیادی از مجموع ۱۶۲۲۱۵ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۴۸۶۶۰ رأی به عنوان نماینده مجلس انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه آستارا آقای ولی داداشی از مجموع ۴۹۷۲۹ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۱۴۱۷۳ رأی موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

در حوزه انتخابیه آمل آقای عزت‌الله یوسفیان ملا از مجموع ۱۸۱۹۶۷ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۸۴۴۵۳ رأی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

در حوزه انتخابیه الیگودرز آقای محمد خدابخش از مجموع ۷۱۲۰۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۰۹۹۱ رأی وارد مجلس شد.

در حوزه انتخابیه شیروان آقای عبدالرضا عزیزی از مجموع ۸۰۱۱۸ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۲۷۱۷۹ رأی به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کرد.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب آقای فرهاد تجری از مجموع ۱۰۸۶۹۴ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۰۷۳۱ رأی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

در حوزه انتخابیه پارس‌‌آباد و بیله‌سوار از مجموع ۱۲۷۸۷۹ آرای صحیح مأخوذه آقای ایرج بیگدلو با کسب ۲۰۴۹۹ رأی و آقای شکور پورحسین شقلان با کسب ۱۷۴۷۵ رأی به مرحله دوم راه یافتند.

در حوزه انتخابیه نور و محمودآباد آقای علی اسماعیلی از مجموع ۱۳۶۳۳۱ آرای صحیح مأخوذه با کسب ۳۶۸۹۱ رأی موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی شد.

نظر شما