شناسهٔ خبر: 11343814 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس هیئت بازرسی مازندران:

حماسه ۲۲ بهمن مازندرانی ها در انتخابات هفتم اسفندماه کامل شد

تنکابن - رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران با قدردانی از حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای گفت: حماسه ۲۲ بهمن امروز در پای صندوق های رای کامل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریانپور عصر جمعه در بازدید از شعبات اخذ رای تنکابن با عنوان اینکه مجلس به عنوان نهاد مردمسالاری دینی جایگاه خطیری دارد گفت: آنچه که مهم است نشاط انتخاباتی بود و خوشبختانه نظم و امنیت بسیار مطلوب بوده است.

وی با بیان اینکه مردم استان امروز در یک محیط آرام پای صندوق های رای آمدند و نامزدهای خود را انتخاب کردند اظهار داشت: سه هزار و ۴۶۰ بازرس در انتخابات فرایند را مراقبت و کنترل می کنند و مجریان انتخابات طبق قانون نسبت به انجام وظایف اقدام کرده اند.

خیریانپور با تاکید بر اینکه کاندیداها توجه داشته باشند که مازندران ۱۲ کرسی در مجلس دارد اظهار داشت: بنابراین از میان کاندیداهای مختلف باید این تعداد راهی مجلس شوند و از داوطلبان و طرفداران تقاضا داریم که پس از اعلام نتایج نیز به قانون تمکین کنند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات مازندران ادامه داد: نتیجه انتخابات توسط فرماندار هر حوزه انتخابیه به صورت رسمی اعلام می شود و باید به آن احترام گذاشت.

۱۴۳ داوطلب مجلس و هفت داوطلب مجلس خبرگان رهبری در مازندران رقابت می کنند.

نظر شما