شناسهٔ خبر: 11327735 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شرق هرمزگان مطرح کرد

فعالیت ۱۲ هزار نفر در برگزاری انتخابات در شرق استان هرمزگان

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شرق استان هرمزگان گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر در امر اخذ رای و پشتیبانی و همچنین ایجاد امنیت شعب اخذ رای در انتخابات این دوره از مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میناب، علیرضا پاکدامن امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری انتخابات حوزه شرق هرمزگان اظهار داشت: طی7 روز گذشته با توجه به فضا و امکانات فراهم شده برابر برای انجام تبلیغات، شاهد انجام تبلیغات خوبی در ستادهای تبلیغاتی کاندیداها بودیم که مهلت این تبلیغات ساعت 8 صبح امروز پنجشنبه پایان یافت.

وی با اشاره به اینکه همه فرایندهای لازم برای برگزاری انتخابات در تمامی حوزه‌های فرعی در بهترین شرایط در حال انجام است بیان‌ داشت: انتخابات در حوزه شرق هرمزگان، فردا جمعه 7 اسفند هم‌زمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح در 458 شعبه اخذ رای انجام می‌شود.

پاکدامن ابراز کرد: بیش از 12 هزار نفر در امر اخذ رای و پشتیبانی و همچنین ایجاد امنیت شعب اخذ رای در انتخابات این دوره از مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شرق هرمزگان فعالیت می‌کنند.

معاون استاندار هرمزگان از شرکت متولدین 7 اسفند سال 1376 و قبل از آن در انتخابات نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی خبر داد و بیان داشت: تمامی ادارات ثبت احوال حوزه انتخابیه شرق هرمزگان در روز پنجشنبه تا ساعت 18 و در روز جمعه تا پایان فرایند رای‌گیری به ارائه خدمات مشغولند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات شرق استان هرمزگان گفت: نمایندگان هر یک از کاندیداها علاوه بر هیئت‌های نظارت و اجرای و بازرسی در هر یک از شعب اخذ رای بر روند انجام انتخابات نظارت دارند.

فرماندار ویژه شهرستان میناب در پایان تاکید کرد: شهروندان به دور از  هر گونه گرایش سیاسی و اجتماعی و بدون هیچگونه مرزبندی، در انتخابات 7 اسفند حضور یابند.

انتهای پیام/

نظر شما